22 Haziran 2017 Perşembe

Haziran Ayı Alışverişlerim


Haziran ayı alışverişlerimle herkese merhaba.Yazı Haziran ayı dese de bu alışverişlerimin hepsi Haziran ayının son haftası yapıldı.Malum bayrama çok az kaldı ve her yerde bayram indirimleri var.Kapatıcıya ihtiyacım vardı.Eveshop sitesinde de güzel indirimlerin olduğunu görünce sipariş vereyim dedim.



Max Factor Panstik Kapatıcı Stick Fondöteni yabancılar çok beğeniyor.Hakkında olumlu çok yorum okudum.Merak edip sipariş ettim.İndirimle 32 TL'ye geldi.

W7 Catwalk Kapatıcı indirimle 7 TL'ye geldi.

W7 Honolulu Loose Bronzlaştırıcı Pudra indirimli 13.45 TL.

Elseve 3 Mucizevi Kil Şampuan indirimli 5.35 TL.

Ve sipariş ederken çok heyecanlandığım,çok beğendiğim Note Cosmetics Terracotta Pudra indirimli 29.90 TL.

Kargo ücreti ile beraber hepsi 93.50 TL tuttu.Bu Eveshop sitesinden yaptığım 3.alışverişimdi.İlk ikisinde sorun yaşamamışken bunda Note Cosmetics Terracotta Pudra koruma bantsız geldi.Açıp baktığımda ise pudranın üzerinde iki parmak izi gördüm ve çok şaşırdım.Ellenmiş,denenmiş pudra hiçbir hijyen standardına bakılmaksızın siparişim olarak gönderilmiş!Yani anlayacağınız paramızla rezil olduk.

Şikayevar'a baktım ve Eveshopla ilgili onlarca şikayet okudum.Çoğunun şikayeti Eveshop sitesinin sipariş tutarını 2-3 kez çekmesi ve konuyla ilgili kimseye ulaşılamaması.İadelerde de benzer sorunların yaşanması.

Başıma gelen bu durumu instagram hesabımda paylaştım. Eveshop ürünü iade gönderin inceleyelim demiş.Canım sen o ürünü göndermeden niye incelemiyorsun ,beni niye mağdur ediyorsun demezler mi adama? Evet,iade göndereceğim.Umarım başkalarına yaptıkları gibi iadeyi de süründürmezler.Bir daha buradan alışveriş yapmayacağım.Zira müşterisini önemsemeyen bir firmadan alışveriş yapıp bile bile mağdur olmayacağım.


Gratis'ten ise her indirimde aldığım Batiste kuru şampuandan aldım.İndirimle 22 küsüre geldi. Seyahat boy boş ikili şişe de indirimdeydi.3 buçuk tl diye hatırlıyorum.


Watsons'tan alışveriş yapmayalı aylar,belki de yıllar olmuştur.Annemi beklerken girdiğim Watsons'ta Thalia markasının yeni çıkardığı ve çok merak ettiğim hacim şampuanlarına denk geldim.Üstelik indirimliydi.Normalde satış fiyatı 29.90 olan şampuanlar 17 buçuğa düşmüş.Hiç düşünmeden aldım.Çoktan beri almak istiyordum çünkü bu şampuanı.Kasada 10 tl üzeri alışverişe 2li uni baby ıslak havlular 7.90a inmiş,alacağım yoktu ama kasiyer ısrar edince kıramadım.Normalde Komili ıslak havlu tercih ediyorum.Hem kokusu hem ıslaklığı tam istediği gibi.


Puma siyah sırt çantasını Trendyol'da indirimde yakaladım.70 tl'ye aldım.

Bunların dışında HM'den bir sürü T-shirt(Hepsini erkek reyonundan aldım.Çok rahat.),Nikonum için hafıza kartı,telefonum için yeni bir batarya vs aldım.

Haziran ayında aldıklarım böyleydi.Geçen ay neler almışım bakmak isterseniz tık tık.

2 yorum:

  1. Harika ve faydalı alışverişler yapmışsın:) Eve shoptan ben de yakında alışveriş yapmıştım ilk defa. Gözüm korktu yapmayabilirim. :( takipteyim beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan aldıklarını Zehra'cım! Batiste'i iyi hatırlattın, bizim Gratis'e bir bakayım. Eveshop bana nedense hiç güven vermiyor tuhaf bir şekilde, alışveriş yapmıyorum hiç. Çok da sevimsiz olmuş açıkçası yaşadığın deneyim... öpüyorum çok, sevgiler!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!