7 Haziran 2017 Çarşamba

Ürün İncelemesi:Yves Rocher Monoi Edt


Mayıs ayı doğum günü ayım olduğu için Yves Rocher'nın 2 al 1 öde doğum günü kampanyasından yararlandım.İki adet Monoi edt aldım bir adet ödedim.Benim içn avantajlı bir alışveriş oldu.Monoi edt ne zamandır aklımdaydı.İlk kokladığımdan beri almalıyım diyordum ki aldım.


Monoi edt nasıl kokuyor derseniz güneş kokuyor,yaz kokuyor diyebilirim.Bu parfümü sıktığımda gözümde canlanan kızgın kumlarda uzanmış,güneş kremimi sürmüş denizi dinliyorum.Resmen huzur.Özlediğim yaz görüntüleri canlanıyor hafizamda.

Monoi'yi böyle güzel yapan sanıyorum ki içeriğindeki tiare çiçeği.
Kokuda tiareyi yılang yılang,hindistan cevizi ve vanilya takip ediyor.Hepsi bir araya gelince muazzam bir yaz kokusu ortaya çıkıyor.

Normalde kullananlar bilir Yves Rocher parfümleri çok kalıcı değildir.Markadan çok sayıda edp kullandım,kullanıyorum.Benim tenimde hiç biri Monoi kadar kalıcı olmadı.Tuhaf olan Monoi edp bile değil.

Özetle beyaz çiçek kokularını ve hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız bir şans verin derim.

4 yorum:

  1. Ben de geçen yaz bu parfümü kullanıp bitirmiştim. Şimdi kokusu yeniden burnuma geldi, harika bir şey bu! Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bunun kokusuna parfümü yağı spreyi hepsi var güneş ve yaz gibi kokuyor :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Anlattığına göre tam bir yaz parfümüymüş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel tanımlamışsın güneş kokuyor, yaz kokuyor diye.
    Ben de aynı ürünün yağını kullanmıştım. Gerçekten o koku insanı mutlu ediyor.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!