11 Temmuz 2013 Perşembe

Günahkar / Tess Gerritsen


Tess Gerritsen'ın kitaplarına bayılıyorum.
Tıbbi gerilim ve polisiye bir arada.
Manastırda başına vurularak öldürülen genç bir rahibe,hemen yanında can çekişen yaşlı rahibe Ursula...
Ne bir ayak izi ne de başka bir iz.
Soğuk adli tıp odasında yapılan otopsi ve çok ilginç bir gerçek:
Genç rahibe ölmeden önce doğum yapmıştır.
Bu gerçek hepsini şok eder.
Adli tıbba yeni bir kurban daha
getirilir:Fare Kadın.
Cüzzamlı olduğu anlaşılan kadının el,ayak ve yüz derisi alınmış halde bulunmuştur.
Kimliğine dair hiçbir ipucu yoktur.
Tek ip ucu derisinin hafif koyu olmasıdır.
Bu vakalar arasında bağlantı var mı?

Dedektif Rizzoli ve Dr Isles bunları araştırırken biz de onların iç dünyalarına yolculuk ediyoruz.
Hamile olduğunu öğrenen Rizzoli'nin şaşkınlığı..
Maura'nın eski kocası Victor'un dönüşü ve Maura'nın kafa karışıklığı..

Sürükleyici bir kitap.

Serideki bundan önceki kitap Çırak'tı.Onu da keyifle okumuştum.
Günahkar'dan sonra İkiz Bedenler var sırada.

Sevgiler..

16 yorum:

  1. güzel ve sürükleyici bir kitap kesinlikle serinin hepsi öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum.Elinden bırakamıyorsun kitapları:)

      Sil
  2. HAYIRLI SABAHLAR
    LİSTEYE ALDIM.ESKİDEN CESARET EDİP BU KİTAPLARI ALAMIYORDUM
    SİZLER BÖYLE TANITINCA PEK İYİ OLUYOR
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız adli tıp otopsi sahneleri açık açık anlatmış.Bu biraz tiksindirici,ürkütücü olabiliyor.

      Sil
  3. Bende de günahkar ve ikiz bedenler var ama serinin ilk kitaplarını almadığım için hala başlayamadım:( keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç fark etmez canım.Onlardan da başlayabilirsin.
      Öptüm:)

      Sil
  4. Silinişi okumuştum.Şimdi Gece Nöbetini okuyorum ama daha bitirmedim.Bundan sonra hangi kitabı okumamı tavsiye edersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serideki sıralamaya göre Siliniş'ten sonra Mefisto Kulübü geliyor diye biliyorum.Mefisto Kulübü'nü okuyabilirsin.

      Rizzoli/Isles Serisi
      Cerrah - The Surgeon (2001)
      Çırak - The Apprentice (2002)
      Günahkar - The Sinner (2003)
      İkiz Bedenler - Body Double (2004)
      Siliniş - Vanish (2005)
      Mefisto Kulübü - The Mephisto Club (2006)
      Ruh Koleksiyoncusu - The Keepsake (2008)
      Buz Gibi Soğuk - Ice Cold (US) / The Killing Place (UK) (2010)
      The Silent Girl - (2011)
      Last to Die - (2012)

      Sil
  5. tess in serisi var ben de. bu kitap da harika. tam tess klasiği. ama silinişten sonraki kitaplarını hiçççççççççççç beğenmiyorum okumayın bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ki?
      Yazım tarzı mı değişmiş?
      Çevirmen mi farklı?

      Sil
  6. Bu kitabı geçen yıl okuyup bayılmıştım, şimdi kan gölü nü okuyorum o da müthiş kuzum. Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aklımın bir köşesinde bulunsun.Saol kuzum:)

      Sil
  7. evet ne yazık ki tarz çok farklı. gerilim yok, tıbbi gerilim hiç yok :) seri katil yok :( aksiyonlu romantizm olmaya çalışan bi şeyli :))
    ruhundaki zehirle yüzleş
    asla arkana bakma
    masumiyetin için savaş
    gece nöbeti
    gölgesizlerin tutkulu dansı
    inanmıyorum ben bunları tess in yazdığına. kurgu, karakterler, dil o kadar sıradan ki. rizzloi&isles serisini aynı kişi yazmış olamaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mefisto Kulübü'ne başladım.
      İlk defa Tess'in yazdığı bir kitaptan sıkıldığımı fark ettim.Senin de dediğin gibi sanki o yazmamış.

      Sil
  8. O kadar istememe ragmen bir türlü bir Tess Gerritsen kitabi okuyamadim. Bir an önce okumam gerekiyor zira anlattiklarin kulaga cok heyecan verici geldi.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!