23 Ağustos 2012 Perşembe

Aşka Şeytan Karışır / Hande Altaylı


Gece başladığım kitabı elimden bırakamayarak sabaha kadar okudum.
Gerçekten sürükleyici. Bir çırpıda bitiverdi.
Konusu ne derseniz, Aslı diye bir kızın yatak pardon gönül maceraları..
O kadar karışık ki ilişkileri ve de çarpık midemi bulandırdı.
Okusanız da olur okumasanız da..
Yalnız günümüzün çarpık ilişkilerini gözlemlemek isteyenler okuyabilir.
Saçma ilişkiler, güvenilmez arkadaşlıklar,ailenin önemi, vefa, sadakat..Bu konuları sık sık sorguluyorsunuz kitabı okurken.


Arka kapak:
Sıradan insanlar yoldan çıkmaz, en masumlar günahkâr olmaz, iyiler kötülük yapmazdı; eğer aşka şeytan karışmasaydı...
Gençliğin verdiği cesaretle zor bir aşkın içine gözü kapalı giriverir Aslı. Toplum kurallarını, ahlakı, vicdanı, ayıbı bir kenara atarak, teyzesinin sevgilisi Ömer’e kaptırır kalbini. Sevgilisinin evli olması bile umurunda değildir ilk başlarda. Ama kıskançlık, sorgulamalar, hayaller ve hayal kırıklıklarının ardından çareyi kaçmakta bulur. Yıllar sonra, artık olgun bir kadın olduğunu sandığında, Ömer tekrar çıkar karşısına.

Çok akıcı bir üslup,çok iyi bir gözlem,çok doğru tespitler...Herkesin alacağı bir şeyler var kitaptan.Ve ileride torunlarınıza 2000'li yıllarda aşk ve arkadaşlık ilişkilerinin nasıl olduğunu göstermeniz açısından lüzumlu bir kitap-Pakize Suda

Hande Altaylı'nın "Aşka Şeytan Karışır" adlı romanı kolay okunuyor ama ilişkiler dünyasının yutulması en zor lokmalarını okuruna soruyor
Haşmet Babaoğlu.

Bir kadının hayatta karşılaşabileceği birçok duygu ve yalnızlık var kitapta,yazar tarafından yeni tanımlanmış kavramlar da var.Sizinde ilginizi çekeceğini düşünüyorum.Ayşe Arman

Kimseye randevu vermeyin,ilişkinize şeytan karışmadan bu kitabı okuyun.Mehmet Ali Birand


Şimdi yazarın Kahperengi isimli kitabını merak ediyorum.

7 yorum:

  1. kahperengiyi de yine aynı şekilde okuyacaksın,eminim
    bırakamayacaksın elinden !!

    YanıtlaSil
  2. Kitabın arka kapağında yorum yapan isimlerden belli zaten bir al gülüm ver gülüm olayı olduğu:)
    Benim de ünlü babam, dayım olsaydı, gazetede güzel bir köşe kapmış, yazılarımı ordan yazıyor olurdum şimdi, off off.. :(

    YanıtlaSil
  3. sen okumuşsun ya bizede yeter arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Ben Kahperengi'de pek çok mantık hatası olduğunu okumuştum. Arka kapak isimleri de beni cesaretlendirmedi kitabı okumak konusunda açıkçası.

    YanıtlaSil
  5. Fıstıklı Tombi, anlaşılan yazarın üslubu akıcı.

    Nesrin, haklısın tatlım:)

    Seyyah Gül, dimi arkadaşım:)

    Cessie, olabilir.
    Yine kitap kurtlarının yorumlarına bakarız. Genel olarak beğenilirse alırız.


    YanıtlaSil
  6. Kahperengi'yi okuyorum ben de ...

    YanıtlaSil
  7. bende merak etmeye başladım bu yazarı kahperengi çok konuşuluyor:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!