24 Ağustos 2012 Cuma

Diadermine Express 3'ü 1 Arada Temizleyici Su

Sonu gelmeyen Watsons alışverişlerimden birinde gözüme kestirdim Diadermine'ı.
Bir sürü makyaj temizleyicim olmasına rağmen almadan duramadım.
Tüm cilt tiplerine uygundur ibaresini de görünce tamamdır dedim.

Yeşil çay özü içeren bu temizleyici  yüz, göz ve dudak makyajını çıkarmaya uygun.
Yağlı bir yapısı var.2 pamukla tamamen arındırıyorum makyajı yüzümden. 
Kolayca çıkarıyor kiri, makyajı. 
Tonik etkisi yaratır  diye vaad etmiş ki bu da doğru.
Fısfıslı yani sprey şeklinde oluşu diğer bir avantajı.
İstediğiniz kadar ürünü sıkın.Döküldü, saçıldı derdi yok.

Her şey iyi güzel de tek eksisi cildime göre olmayışı.
Benim yağlı cildime pek uygun değil.
Çünkü ürün baya baya nemlendiriyor.
Kuru veya normal ciltli olanlar ürün tam sizlik ama bana uymadı.

Not: Hassas gözlerimi yakmadı, kaşındırmadı.Şimdi söylemeden olmazdı.E ne demişler yiğidi öldür, hakkını ver.Böyleydi dimi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!