20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kahve Molası / İskender Pala


Daha önce İskender Pala kitabı hiç okumamıştım.
Kahve Molası benim için ilk oldu.


Arka kapaktan da anlaşılacağı üzere Pala'nın bu eseri tarihimizi, kültürümüzü, tarihteki ayrıntıları kısa hikayelerle bize sunuyor ve bu en fazla iki - üç sayfa süren hikayeler okuyucuyu sıkmıyor.
Fark etmeden kültürümüz hakkında yeni şeyler öğreniyoruz.
Divan edebiyatıyla süslenmiş hikayelerden ve dizelerden birkaçını sizinle paylaşmak istedim.
Altlarında geniş açıklamaları da mevcut:




Okunabilecek güzel bir eser.



4 yorum:

  1. Evet gerçekten güzelmiş,paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımın için teşekkürler canım^-^

    YanıtlaSil
  3. İskender Pala severek takip ettiğim yazarlardan biridir. Bu kitabı galiba geçen yıl okudum. Beğendiyseniz İki dirhem bir çekirdeğe başlaya bilirsiniz deyim hikayelerinden oluşuyor.

    YanıtlaSil
  4. acemi blogger, tavsiyeni dikkate alacağım.

    okuyan, rica ederiim:)

    tubanne, beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!