27 Temmuz 2013 Cumartesi

İkiz Bedenler / Tess Gerritsen


Tess Gerritsen kitaplarını okumaya devam:)
Bu kitap diğerlerine göre daha sürükleyiciydi çünkü Maura'nın ikizi ortaya çıktı hem de Maura'nın evinin önünde arabasının içinde.
Bu gelişme evlatlık olduğunu bilen Maura'yı şok eder.
Gerçek annesinin izini sürmeye başlar.

Bu esnada da kadın cinayetleri seri bir şekilde işlenmektedir.
Dikkat çeken en önemli ayrıntı öldürülen kadınların 8-9 aylık hamile olmalarıdır.
Öldürülen ikiz kız kardeşinin ormanın derinliklerinde kiraladığı evi ziyarete giden Maura kardeşinin burayı bilinçli olarak tuttuğunu,daha önce evde annesi ve ailesinin yaşadığını öğrenir.
Ayrıntılı inceleme yapıldığında evin altında bir zindan bulunur.
Maura'nın annesinin cinayetlerle ilgisi nedir?
Annesi bir katil mi?
Yoksa genlerinden gelen şiddet isteğini bu işi(adli tıp doktorluğu) seçerek olumlu yöne mi kanalize etmişti?
Maura bir canavarın kızı mı?

Yorumladığım diğer Tess kitapları:
*Çırak 
*Günahkar 

Şimdi Mefisto Kulübü'nü okuyorum.

17 yorum:

  1. Tess Gerritsen'in beğendiğim kitaplarından biriside budur.
    Okumadığım birkaç kitabı kaldı onlarıda alıp okusam rahatlayacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demin yazmayı unuttum 3 sezondur rizzoli&isles dizisi varmış.
      Her kitap bir sezon mu yoksa ortaya karışık mı bilmiyorum ama en kısa zaman indirip izlemeye başlayacağım.:)
      Rizzoli ve İsles'i kanlı canlı izlemek hoş olabilir.:)

      Sil
    2. Dizisini ben de duymuş araştırmıştım.
      Dizide kitaptan farklı olarak Rizzoli ile Dr.Isles arasında lezbiyen bir ilişki olduğu yazılıp çizilmiş.İzlemediğim için tam bilmiyorum.
      İzleyenler belki bizi aydınlatır.

      Sil
    3. Aaa ne alaka ya rizzoli evli ve çocuğu var.
      Zaten bir kitabı filme veya diziye çektikleri zaman mutlaka değişiklik yapıyorlar.
      Neyse bi izleyeyim bakalım beğenirsem twitter'dan yazarım.:)

      Sil
    4. Kitapta öyle evet.Diziye farklı yansıtabiliyorlar.
      Araştırmak lazım.
      İzleyince yazarsın canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. bayılıyorum tess gerritsen'in kitaplarına ama son dönemde hiç bir yerde görememiştim bak gene depreşti aşkım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogta sık sık Tess kitapları görebilirsin Begümcüm.Çünkü fena fanatiğiyim:)

      Sil
  3. Tess'in Rizzoli&Isles serisine bayılıyorum. O seriler bence "gerçek Tess'i" yansıtıyorlar :D Diğer seri olmayan kitaplar daha sade kalıyor bu serinin yanında.
    Mefisto Kulübü'nü de çok seviceksin eminim ben çok beğenmiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen yorumlar da bu yönde.
      Diğer kitapları sanki aynı kişi yazmamış diyorlar.
      Mefisto Kulübü'nü okuyorum bakalım:)

      Sil
  4. Tess Gerritsenın her kitabı ayrı bir güzel ya ço beğenerek okuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. O kadar cok Tess yorumlari görüyorum ki bloglarda, bende nmerak eder oldum. Sence hangi kitabi ile baslamaliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum serinin ilk kitabı Cerrah.
      İkincisi Çırak.Daha sonra Günahkar...
      Böyle daha devam ediyor.
      Cerrah ile başlasan iyi olur.Öptüm:)

      Sil
    2. Seri kitaplar oldugunu biliyordum. Hic bitmiyormu bu seri? :) Tamam o zaman, buradan bakip Cerrah'in almancasini alip okuyacagim.

      Sil
    3. Seri kaç kitaptan oluşuyor bilmiyorum:) 8-10 var herhalde.
      Seri dışında da kitapları var ama onları daha okumadım canım.

      Sil
  6. Bu kadın muhteşem yazıyor ya:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!