29 Eylül 2013 Pazar

Sen Bana Bakma, Ben Senin Baktığın Yönde Olurum /Özdemir Asaf

Güzel bir Pazar gününden herkese merhaba:)
Bu seferki kitap incelememiz biraz farklı.Normalde roman incelemesi yapıyorum.
Bu kez değişiklik yapıp şiir kitabı okudum ve yorumluyorum.

Özdemir Asaf sevdiğim şairlerden biri.
Hal böyle olunca şiir kitabı keyifle okundu.Ayrıca Özdemir Asaf'ın kendi sesinden şiirlerini seslendirdiği bir CD de kitapla birlikte geliyor.
Kitapta ilgimi çeken ayrıntı şairin bazı ünlüleri daraltmaması.
Mesela 'bilmiyorum' demek yerine 'bilmeyorum' demeyi tercih etmiş.
Bu söyleyiş farklılığı şiirlere ayrı bir sevimlilik katmış.

Genel olarak şiirleri kısa tutmuş şair.
Kısa ama anlam bakımından yoğun.


Bunlar da şiir kitabındaki en sevdiğim şiirlerdi.

Siz şairin hangi şiirini seviyorsunuz?



2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!