27 Haziran 2017 Salı

Bitenler #56


Haziran ayı bitenleriyle herkese merhaba! Bu ay neler bitirmişim tek tek inceleyelim:

*Oriflame The ONE Colour Impact Krem Göz Farı Shimmering Steel:Far sürer sürmez çok hızlı şekilde sabitleniyordu.Sabitlendiğinde de kremsi yapısı pudramsı,kadifemsi bir hal alıyordu(dövme gibi).Farı severek kullandım.Ancak kurudu ve artık sürülemez hale geldi.Bu yüzden mecbur atıyorum.


*Phyto Phytovolume Şampuan:Volüm vaat etse de kullandığım süre boyunca ben saçımda volüm göremedim.Tekrar almam.

*Avon Naturals Kiraz Çiçeği Kokulu Saç Maskesi:Yapısı çok yoğun değildi.Saç maskesi değil de saç kremi gibiydi.Kokusunu hiç beğenmedim.Etkisini de pek görmedim.Tekrar almam.


*Revox Kalıntı Giderici Şampuan:Şampuanın amacı saç derisindeki şampuan,saç spreyi,silikon,köpük gibi kalıntılardan arındırmak,saç derisinin nefes almasını sağlamak.Haftada bir kez kullanılabilen bir ürün.Severek kullandım.Detaylı yazısını yazacağım.

*Revox Saç Güçlendirici At Kuyruğu Şampuanı:Benim için efsane bir şampuan.Bu biten 2.kutum.Şaçımı belirgin şekilde uzatıyor.Buradan ayrıntılı yaısını okuyabilirsiniz.


*Mediwell Serinletici Jel Bant:Çocuklarda ateş düşürmek için ilacın yanı sıra kullanılıyor.İlaç değil.Ancak yine de iki yaşından küçük çocuklarda kullanılmıyor.İçinde mentol kullanılmış.Bu cilde yapıştırıldığında soğutucu etki yapıyor.Mentol kokusu beni rahatlattığı için bu tarz ürünleri kullanmayı seviyorum.

*Garnier Saf&Temiz Sprey Deodorant:Garnier'nin deodorantları ülkemize geleli çok uzun zaman olmadı.Geldiği gibi aldım,kullandım.Şunu kesinlikle söyleyebilirim ki denediğim deodorantlara göre en iyi koruma bu üründeydi.Ter kokusuna karşı beni çok iyi korudu.Tabi ki içinde alüminyum var.


*Splat Gold Diş Macunu:Elmas özü,arı sütü gibi değerli içeriklerin yanı sıra diş minesini güçlendirmesi için yumurta kabuğu içeriyor.Verdiği ferahlık hissi güzeldi.


*Splat Yeşil Çay Özlü Diş Macunu:
Bu macun yeşil çay ,doğal inci ,papatya,lavanta ve ada çayı özleri içeriyor.
Doğal inci özü diş minesini çürümeye karşı korurken lavanta özü antiseptik özelliği gösteriyor.Ve adaçayı,papatya,yeşil çay özleri diş etlerini rahatlatırken iltihaplanmaları önlemeye yardımcı oluyor.Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

*Batiste Kuru Şampuan - Blush: Bu çeşidini ilk kez kullandım.Verdiği temizlik hissini beğendim.Favorilerim Wild ya da Original'den farklı değildi.Yani rafta üçünden hangisini görürsem bende aynı etkiyi yaptıkları için herhangi birini alabilirim.Üçü de harika.

*Palmolive Body Butter Nane Keyfi: Nane kokusunu çok sevdiğimden severek kullandım.Yalnız kıvamı çok yoğun.Uzun süre dayandı bu yüzden.Bitmek bilmedi. Baktım biteceği yok el sabunu olarak kullanıp bitirdim.Serinletici,ferahlatıcı özelliği var.Sanki tüm bedenim nefes alıyor gibi hissediyordum bu duş jelini kullandıktan sonra.Sevdim ama başka çeşitlerini denemek istiyorum.Şu yeni çıkan Luminuous Oil serisini merak ediyorum.



Haziran ayı bitenlerim böyleydi. Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık tık.

3 yorum:

  1. garnier deodorantları almamamın tek sebebi içinde aliminyum olması kesinlikle kullanmak istemiyorum artık daha temiz ürünlere yöneliyorum .. revox kalıntı giderici şampuanı ise oldukça sevdim haftada bir düzenli kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Revox şampuanı çok merak etmeme rağmen hala kullanamadım. Saçımın çabuk uzaması demek, beyazlarımın çabuk çıkması denmek artık :/

    YanıtlaSil
  3. Benimde şampuan aklımda bulunsun bende takipteyim

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!