20 Şubat 2014 Perşembe

Essence Love Letters Göz Farı Paleti - Ever thine, ever mine,ever ours

Siz hiç aşk mektubu yazdınız mı?
Evet,ben yazdım! Hem de yıllarca!
Şunu söyleyebilirim ki mesajlaşmaya ve diğer sosyal iletişim alanlarına göre inanılmaz keyifli.

 Mektup göndermek,cevabını günlerce merakla beklemek,sonra o el yazısıyla yazdığı mektubu saklamak,arada açıp okuyup özümsemek herhalde mektubu özel kılan bunlar..

Bildiğiniz gibi Essence Sevgililer Gününde Love Letters adlı özel bir koleksiyonu satışa çıkardı.Adından da anlaşılacağı üzere aşk mektuplarından esinlenilmiş.

Koleksiyondaki ürünlerin tümü soft ve sevilen renklerde.
Koleksiyonda en çok ilgimi çeken ürün vintage görünümlü göz farı paleti oldu.


Şeftali,şampanya,açık pembe,açık mavi,kahverengi ve siyah gibi görünen koyu lacivert tonlarından oluşan palet çok ilginç ki adını Beethoven'ın sevgilisine yazdığı aşk dolu mektubun satırlarından alıyor.




Ever thine, ever mine, ever ours..

Mektuptan Beethowen'ın sevdiğine olan şiddetli özlemini, bir arada olamadıklarını, kavuşacakları günü gözünde yaşlarla beklediğini , onu sevmeye devam etmesini istediği anlaşılıyor.


Böyle duygulu bir mektubun son satırlarından adını alan paletimiz de adına yaraşır şekilde aşk kokuyor.
Aşkı,sevgiyi anımsatan pastel tonlardaki palet ışıltılı soft renklerden oluşuyor.

Her rengin pigmentasyonu aynı olmadığı gibi her rengin kalıcılığı da farklı.
Son iki rengi ve en baştaki şeftali tonunu bu iki konuda diğerlerine göre daha başarılı buldum.


Tüm renklerde sim olmayan bir ışıltı var.
Yani renkler kendinden ışıltılı.

Palette en sevdiğim ton göz pınarlarımı aydınlatmak için kullandığım şampanya rengi oldu.
En baştaki şeftali tonu da bu amaçla kullandığım 2.renk.

Son iki rengi hem eyeliner gibi ince bir şekilde çekerek hem de gölgelendirme yaptığımda kullanıyorum.

Bu görüntüyü seviyorum.





6 yorum:

  1. mektup güzelmiş ama beethoven'in de sevgilisine sadakatsizlik yaptığı yazıyor :-)) bu mektuptan bir de film çıkmıştı o da güzeldi.. palette güzelmiş tabi renkler çok soft diye almamıştım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldattıysa ayıp etmiş:)

      Böyle aşk dolu mektupları yazan adamlar da aldatıyorsa diğerlerini hiç düşünemiyorum.

      Paleti ben de sevdim.Teşekkür ederim.

      Sil
  2. yaa Adanadaki Gratiste yoktu bunlar :'( güle güle kullan

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!