21 Şubat 2014 Cuma

Ürün İncelemesi: Ecowell Organik Tonik



Ecowell Organik Tonik Eylül Lilakutusundan çıkmıştı. Son bir buçuk 2 aydır kullanıyorum.
Yorumlarım şöyle:

* Fısfıslı bir şişesinin olması kullanım kolaylığı sağlıyor.

* ICEA sertifikası var.

* Papatya ve yaban mersini özü içeriyor.
Papatya cilt için iyi bir yatıştırıcıyken yaban mersini ise siyah nokta oluşumunu önlüyor.


* İçeriğinin tamamen organik olduğu yazıyor.

* Paraben, silikon, SLS, SLES, sentetik kimyasallar, sentetik kokular, parafin ve petrol türevleri içermemesi güvenle kullanmamı sağladı.

* Nadir de olsa çıkan sivilcelerim bu toniği kullandığımdan beri artık yok.

* Organik olduğundan,sentetik kokular içermediğinden bitki kokuyor.
Bu kimilerini rahatsız edebilir ama beni etmiyor.

* Uyguladıktan sonra tüm gözeneklerim nefes alıyormuşçasına cildimde ferahlama hissediyorum.

* Fazla sebumu,kiri çok iyi temizliyor. Yalnız dikkat edilmesi gereken nokta şu ki cildi kurutabilir.Bu yüzden hafif bir nemlendiriciyle desteklenmesinde fayda var.

* Hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması mutlu edici.


Tonik hakkında tek bir olumsuz fikrim bile yok.
Tam benlik diyebileceğim bir ürün. Belki kokusu olumsuz sayılabilir ama sentetik koku,parfüm içerse daha mı iyi olurdu.Tabi ki de hayır. Böyle organik , temiz içerikli bir ürünü denediğim için mutluyum.


9 yorum:

  1. Benimde çok severek kullandığım ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temiz içerikli olması daha da sevdiriyor ürünü.
      Güle güle kullanalım:)

      Sil
  2. lilakutu alışverişimde cyréne ile bunun arasında kalıp cyréne almıştım. Bir dahakine bunu denemeli demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyrene Aloe Veralı toniği diyorsan o biraz daha hafif kalıyor bunun yanında.
      Onda alkol yok. İçeriği de çok iyi.
      Ama karma yağlıya dönük bir cildin varsa Ecowell daha uygun olur.

      Sil
    2. evet tam da o cyréne :) benim cildim normal, demek ki ecowell tam olarak uygun değilmiş :) teşekkürler verdiğin bilgiler için :)

      Sil
  3. Anlattıklarına bakınca tam benlik bir ürün gibi, nerden alabiliriz acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecowell'in kendi sitesinde satışı var.Lilakutu'da da satışı mevcut.

      Sil
  4. Çok merak ettim şimdi canım, güle güle kullan. Not aldım hemen bu toniği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdacım.Güzel bir tonik.
      Öneririm.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!