17 Şubat 2014 Pazartesi

Favorilerim #5


En son Favorilerim'i 6 Aralıkta yazmışım.
Uzun zaman olmuş.
Bakalım bu aralar elim en çok hangi ürünlere gidiyormuş:

1.Pure Beauty BB Krem:
Rengini,yapısını,duruşunu çok seviyorum.Her sabah mutlaka kullanıyorum.
Ama bitmek üzere! Benzer bir ürün önerebilecek olan varsa sevinirim.

2.Benefit Erase Paste:
Rengi tam bana göre!Cildimle iyi uyum sağlıyor.Yapısı çok yoğun olduğundan çok çok az ürün yeterli oluyor.

3.Physicians Formula İncili Palet Pudra:
Allık olarak kullanıyorum.Ayrıntılı yazısını yazacağım. 



4.Bioderma ABC Derm H2O:
Aslında çocuk ve bebeklerin temizliği için olan bu ürünü ben makyajımı temizlemek ve yüzümü silmek için kullanıyorum.

5.Ecowell Tonik:
 Eylül Lilakutusundan çıkmıştı. İçeriği temiz.Severek kullanıyorum.

6.Golden Rose Sexy Black Maskara:
Fırçasının yapısını ilk başta yadırgamıştım.
Sonra baktım ki etkisi güzel seviverdim.

7.Rimmel Stay Matte Pudra:
Bloggerların olmazsa olmazlarından.
Mat bitişli olması tercih sebebi.


8.Pirdolin Şampuan:
Seboreik dermatit için almıştım.Saçımı çok kurutuyor.Bu yüzden başka şampuanlarla dönüşümlü kullanıyorum.

9. Organix Awapuhi Ginger Kuru Yağ:
Kokusuna,verdiği yumuşaklığa bayılıyorum. Yenileyici ve onarıcı olarak geçiyor.

En sevdiğim yanı nemlendirirken,onarırken saçı sönükleştirmemesi,ağırlaştırmaması.
(Ayrıntılı yazısı için başlığa tıklayın)

Favorilerim bu şekildeydi.10 ile sınırlandırmak güç olsa da başka yazılarda diğerlerinden de bahsetmek dileğiyle...
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Golden Rose Sexy Black Maskara merak ettiğim bir ürün. :) Rimellerim bitsin alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir maskara.
      Mükemmel değil ama yine de denemeye değer.
      Zaten sırf ambalajı için bile alınır.:)

      Sil
  2. yine pure beauty'nin yeni cc kremini deneyebilirsin ben bu ara kullanmaya başladım yazısını yazacağım ama memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlıya dönük karma ciltlere uygun mu canım?
      Uygunsa ilk Watsonsa gidişimde tereddütsüz alıyorum.

      Sil
  3. Ovexe bende başladım memnunum şimdilik iyice deneyimledikten sonra yazmayı düşünüyorum bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun kaldım.
      Verdiği yumuşaklık çok hoş.

      Sil
  4. Ürün bilgiler icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!