8 Ocak 2014 Çarşamba

Kazak Mimi Daha Çok Kış Mimi

Heyoo ben yeniden mimlendim:)

Sevgili Leopar Delisi Gizem'e teşekkür edip hemen soruları cevaplamaya başlıyorum.

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?
                                             

Kar taneleri..Hepsinin birbirinden farklı oluşu ve birbirlerine çarpmadan yeryüzüne düşmeleri..


2.Favori kış aksesuarın nedir?
Bereleri çok seviyorum.
Şuradaki berem en sevdiklerimden:)

3.Kahve mi çay mı sahlep mi?
Çayla pek aram yoktur.Sahlebe hiç dayanamam:)

4.Favori kış mumun?

                                        
Air Wick tarçınlı en sevdiğim.
Yanarkenki renk değişimleri hoşuma gidiyor.

5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
İkisi arasında seçim yapmak çok zor.İkisi birbirini tamamlıyor.
İkisini de alayım pliiz:)

6.En sevdiğin kırmızı ruj?
Flormar Precious Rujlardan açık kırmızı en soldaki.

                                        

                                      Ve yeni aldığım The Balm Mia Moore ruj harika!

7.En çok giydiğin kazak?
Bu aralar bordoya takığım.Bordo kazağımı giymek beni mutlu ediyor.

8.En son aldığın kazak?
Yine bordo renk bir kazak aldım.

9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.
Motosikletleri çok seviyorum.O zaman da seviyordum.
Daha küçük bir çocukken motora binmeye kalkınca ayağım erişmemiş ve koca motorun dengesini sağlayamamış motorun altında kalmıştım.Ayağım incinmişti:)

10.Favori kış ojen?
Orly'nin bordo bir ojesi.Kuruması,sürümü,her şeyiyle çok başarılı.

11.Kısa bot mu uzun bot mu?
Kısa daha hoş.

12.Favori kış parfümün?

                                         
                                         Vazgeçilmezim Yves Rocher Vanille Noire Edp


                                           
                                             Ve en en sevdiğim Lancome La Vie Est Belle!


13.Favori kış makyaj ürünün?
Nude Tude Palete her gün elim gidiyor.

14.Favori kış cilt bakım ürünün?
                                             


          Rosense Gül Suyu cilt temizliği ve gözenekleri küçültme konusunda başarılı.

15.Kış mı yaz mı?
Sanırım ben uç noktaları sevmiyorum.Baharlar her zaman daha iyidir.

Cevaplarım bu şekildeydi.
Ben de yapmak isterlerse Rengarenk Daphne'yi ve Bir Dilim Limon Mervemi mimliyorum:)

Okuduğunuz için teşekkürler!

6 yorum:

  1. Aaa o gül suyu gerçekten gözenekleri küçültüyor mu? Hiç bilmiyordum :) Cevapladığın için bende sana teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer gül sularını bilmiyorum ama Rosense'i kullanırken bunu fark ettim.

      Keyifle cevapladım ki:)

      Sil
  2. teşekkür ederim canım mim için en kısa zamanda yanıtlıcam güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. aaaa mimlenmişim.Hemen yazacagım bende.Bu aralar bordoyu bende çok seviyorum ya...

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!