20 Aralık 2013 Cuma

Ürün İncelemesi: Rosense Gül Suyu


Rosense markasına karşı ayrı bi'sempatim var.
Buycosmo alışverişlerimden birinde indirimde görünce denemeliyim diyerek sepete atmıştım.Nisan ayından beri buzdolabında açılmayı bekleyen gül suyumu 2 ay evvel açtım.
2 aydır neredeyse her gece yatmadan evvel yüzümü bununla siliyorum. Öncesinde makyaj temizleyicilerle yüzümü sildiğim halde üstünden gül suyunla geçtiğimde çıkan kirleri görünce şaşırdım.


Hem makyaj temizleyici hem de tonik olarak oldukça başarılı olduğuna şahit oldum.
Yalnız cildimi biraz gerdiğini fark ettim.
Rahatsız edici bir gerginlik değil bu.Daha çok temizlenmiş hissi gibi.
Bu yüzden yağlı ve karma ciltler rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum.
Fazla yağı alıp cildi dengeliyor.

Rosense gül suyunun cildimdeki  gözenekleri küçülttüğünü de gözlemledim.
Beni en çok mutlu eden etkisi bu oldu.

Kokusuna gelirsek öyle yapay,bayan bir kokusu yok.Aksine hafif,naif bir kokusu var.

İçerik kısmında %100 gül suyu yazıyor.Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de %100 gül suyu mudur?

6 yorum:

  1. Gülsuyunun kokusu biraz ağır olur Zehracım. Eğer saf gülsuyuysa kötü kokar biraz. Ama bu gülsuları da tonik işi görüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çok iyi bir tonik. Gözeneklerimi sıkılaştırdığını fark ettim.

      Sil
  2. Bence gerçek gül suyu. Çünkü hafif ekşimsi bir kokusu var. Ben de tonik olarak kullanıyorum ve çok memnunum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,o bayıcı koku yok bunda.

      Ben de çok memnunum.

      Sil
  3. Bende kullanıyorum ve memnunum. Piyasadaki en iyi gül suyu olarak biliyorum, kozmetik okuyan bi arkadaşım söylemişti... O ekşimsi koku da gerçek gül suyu olduğunun kanıtıymış ;)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!