9 Ocak 2014 Perşembe

Anket Sonucu


Geçtiğimiz hafta bir anket eklemiştim bloga.
10 kişi oy kullanmış.
Anketin sonucuna göre blog'ta en çok ürün inceleme yazıları okunmak isteniyor.
Buna dikkat edeceğim.

2.sırada ise kitap yorumları gelmiş.
Bir edebiyat mezunu olarak kitap okumayı da yorumlamayı da çok seviyorum.
Yalnız bloga kitap yorumu yazdığımda diğer yazılarıma olduğu kadar yorum gelmiyor.
Bu da bu konuda şevkimi kırıyor.
Keşke kitap yazılarıma da çok yorum gelse diye içimden geçirmiyor değilim.

Anket verileri bu şekildeydi.
Siz de düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. ben hep kitaplarına yaparım yorumları yorumla sen :)

    YanıtlaSil
  2. Anketteki 5 seçenekte okumaktan zevk aldığım yazılar, kendi blogumda yazmaya çalıştıgım yazılar da ayrıca.
    Hepsinden sırayla yaz lütfen :)
    Ben tek tek yorumlarım :)

    http://gizemin-saksisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun çok mutlu etti beni.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Ankette kitap seçeneğini işaretlemiştim ben.Çok keyifle okuyorum,devam etmelisin bence az yorum gelse de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok mutlu oldum kitap yorumlarımı okumana ve yazmaya devam etmemi istemene.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Canım ya sen içinden geldiği gibi devam et herşeyden bir tutam demiyormusun maalesef insanlar kozmetiğe takmış durumda ama hayatın içinde herşey var banada aynı yorumlar geliyor tabi emek harcıyoruz karşılığını göremek istiyoruz bloglardan gördüğümüz öğrendiğimiz çok şey var hayatın içinde çok şey var ve bu sadece kozmetik ürünleriyle sınırlanmamalı diye düşünüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın.

      Emek harcayıp paylaşım yapınca insan bir iki yorum yapılsın istiyor.
      Ama insanların ilgisini kitaplar sanırım çok fazla çekmiyor.
      Yine de ben kitap yorumlarımı paylaşacağım.
      Belki birkaç kitapsever çıkar da yorum bırakır ha ne dersin:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!