2 Nisan 2020 Perşembe

Bitenler #70


Uzun zaman sonra bitenlerle bir merhaba demek istedim. İlk biten ürünüm Note Kozmetik Long Wearing Lipstick 02 Satin.  Aslında bitmedi. Yapısı ve kokusu değiştiği için çöpü boyladı. Çok güzel bir nude rujdu.


İkinci biten ürünüm Botanicals Fresh Care Arnika İçeren Yoğun Onarım Maskesi. Benim saçlarım gür olduğu için bir paketi bir kerede kullanıp bitirdim. Saçı kısa olanlar bir paketi iki kere kullanabilir. Evet işe yarıyor. Saç daha kolay taramıyor ve daha sağlıklı görünüyor. Yalniz yoğun parfüm kokusu var. Koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir.

Üçüncü ürünüm Herbal Essence Beyaz Çilek ve Tatlı Nane Arındırıcı Şampuan. Kullandığım en iyi şampuanlardan biri. Şeffaf yapıda ve benim gibi aşırı hızlı yağlanan saçlar için iyi bir arındırıcı. Sanırım bu benim üçüncü kutumdu. İndirimde görürsem tekrar alacağım.


Dördüncü biten ürünüm Renk Koruyucu Mendil Colour Catcher. Neredeyse her bitenlerimde görebilirsiniz. Farklı renklerde çamaşırların bir makinede yıkanmasını sağlıyor ve renklerin birbirine  geçmesini önlüyor. Müthiş bir şey.

Bir diğer biten Batiste Kuru Şampuan Wild. Aşırı aşırı memnun kaldığım bir üründü. Sanırım artık satışı yok. Hiçbir yerde bulamıyorum.

L'rouge Deo Sprey ise en az 3 tane bitirdiğim temiz içerikli bir deodorant. Öyle ki içinde alüminyum ,alüminyum klorür,paraben ve türevleri,formaldehit,boya ve gaz yok. Normalde alüminyum içermeyen deodorantlar beni korumuyor. İlk kez bu korudu. Bu yüzden tekrar alacağım bir ürün. Yalnız fiyatı normal deodorantlara göre biraz yüksek.

Farmasi Nutricoffee Tahıllı Kahve.  Bir kutuda tek kullanımlık 16 adet kahve var. Tahılların içerisindeki lif vücuttaki glikoz salınımını azaltır ve kandaki şeker seviyesini kontrol altında tutar. Ayrıca uzun süre tok hissetmenizi sağlar.Ürünün tanıtımında bunlar yazıyor. İşe giderken sabah aç karnına bu kahveden içiyordum. Evet biraz tok hissetmemi sağlıyor.  Tekrar alırım.


Anne Beauty Mild Cleansing Foam. Organik yağlar ve özler (sarı papatya,aynısefa,ıhlamur) içeren Ecocert sertifikalı harika bir yüz temizleme köpüğü. Cildi yormadan ,aşındırmadan çok iyi temizliyor. Cildi kurutuyor ve mis gibi çiçek kokuyor.

Nivea Fresh Nature Sprey Deodorant. Nivea deodorantları güzel oluyor. Bu da onlardan biri.

Abc Parfumia Yumuşatıcı Gizemli Lotus. Abc yumuşatıcılarını seviyorum. Hem kokuları güzel hem de uygun fiyatlı. Markete gittikçe aliyorum.


Baya uzun bir yazı oldu. Umarım deneyimlerim sizin için de faydalı olur.
Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık .

3 yorum:

  1. Baya ürün bitmiş, herbal essence şampuan merak ettiklerimden.

    YanıtlaSil
  2. baya ürün bitmiş tebrikler canım.
    botanicals maskeyi not aldım:)
    lrouge deo dan mende çok memnunum. eczacıma sipariş veriyorum.
    farmasi nin kahvesi olduğunu bilmiyordum merak ettim ama:))
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!