8 Aralık 2019 Pazar

Ürün İncelemesi: Avon Maxima Edp


Maxima kadın parfüm Avon'un en son çıkan kokularından. Notalarına geçmeden önce şişe tasarımından bahsetmek istiyorum. Bu parfümün beni en çok etkileyen tarafı farklı ve çekici şişe tasarımı oldu.
Hem zarif hem de dikkat çekici bu tasarım bana Kleopatra'yı anımsattı.Lüks ve şık. Makyaj masamın üzerinde eminim ki çok güzel duracaktır.

 Notalarına gelecek olursak sonsuzluğa çiçek açan altın otu,nektarin ve yasemin parfümün ana notalarını oluşturuyor.Koku tanımlamak zor olsa da bu koku için çiçeksi,meyveli,şekerli aynı zamanda çekici ve tutkulu diyebilirim.

Kalıcılık olarak ise Avon'un diğer kokularına nazaran daha kalıcı .

Şekerli ve çiçeksi kokuları sevenler bu parfümü de sever diye düşünüyorum. 

2 yorum:

  1. Tam benim kalemim bir koku, bayıldım kendisine!!! Erkeğinin de traş sonrası balmını eşim severek kullanıyor :) Güle güle kullan canım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Kalıcılığını sevdim ben de :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!