27 Ağustos 2019 Salı

Ürün İncelemesi: Farmasi BB Krem


Bugün senelerdir vazgeçilmezim olan Farmasi bb kremden bahsedeceğim. Şu an ikinci tüpü kullanıyorum.  O da bitmek üzere. Farmasi bb krem bitmeden alıp yedeklediğim nadir ürünlerden.


Cildim karmaya dönük. Alın bölgem kuru, diğer kısımlar yağlı. Farmasi bb krem cildimde hiç ağırlık ve ekstra yağlanma yapmıyor.Sivilceye de sebep olmuyor.Kapatıcılığı çok yüksek değil ama bb kreme göre iyi. Fondöten kullanmayı ve fondötenin verdiği maske hissini sevmediğim için bu bb krem benim için tam biçilmiş bir kaftan. Dokusu,yapısı harika. Cildimle çok iyi bütünleşiyor.  Light to medium rengini kullanıyorum. Rengi bana tam uyuyor. Cildimi daha canlı,daha sağlıklı gösteriyor. Pudra bitişli olduğu için kuru ciltlere uygun değil. Kuru ciltlerde pul pul durabilir. Onlara yine aynı markanın CC kremini önerebilirim.

Kokusu vanilya,fındık karışımı gibi. Rahatsız edecek bir koku değil. Aksine ben çok beğeniyorum.

Oksitlenme asla yapmıyor ki bu sanirim en sevdiğim özelliği.

Kısacası cildim yağlı,cildimin rengi eşitlensin ,kusurlarımı hafif kapatsın, cildim daha sağlıklı ve canlı gözüksün diyorsanız Farmasi bb kremi siz de sevebilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Bu BB krem benim cildim nemsizken bile en sevdiklerimden, zaten Farmasi'nin bu açık mavi BB serisinin her ürünü çok güzel! Güle güle kullan Zehra!

    YanıtlaSil
  2. Benimde en sevdigim farmasi bb kremdir cok guzel bi ürun hakketen

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!