10 Ağustos 2018 Cuma

Bitenler#66

 66.bitenler yazımla herkese merhaba.  Bu ay bol bol sac bakım ürünleri bitirdim.
Tek tek bakacak olursak;


*Urban Care Biotin&Kafein Içeren Sac Peelingi: Sac peelingleri bence Urban Care' in bugüne kadar piyasaya sürdüğü en iyi ürünleri. Deniz tuzu içeren bu peeling sac derisinin nefes almasını sağlarken saçların daha hızlı uzamasını sağlıyor. Biyotin ve Kafein sac köklerini uyarıyor. Çok sevdim bu peeling şampuanı. Hatta yağlı saçlar için olan arındırıcı versiyonunu stok yaptim.

*Naturalse Biberiye Özlü Şampuanları kullandim ve düşüncelerimi anlatabilirim. Öncelikle yapı olarak ne yağ ne jel kıvamında. Yapısını ilginç buldum. Kokusu hem greyfurtu hem biberiyeyi anımsattı. Bir aralar zayıflamak için az biberiye çayı içmedik 😄 Şampuan paraben,SLS,sülfat ve silikon gibi zararlı maddeler  içermiyor. Güzel temizliyor.Temizlerken saçı kurutmuyor. Bu bekledigim bir şey değildi. Kurutur diye tahmin etmiştim ama aksine canlılık kattı sacima.

*Isana Hacim Sampuani: Hacim katmadi saçıma. Tekrar almam. 

 *Revox Sac Serumu:Saçlarımın aşırı aşırı döküldüğü dönem bunun içine ampul vitamin kırıp saçımda beklettim. Çok iyi geldi. Içinde sac uzamasına büyük katkısı olan at kuyruğu bitkisi ve çeşitli yağlar var. Ben çok memnun kaldim.

*Argan Yağı Sac Kremi: Saçımı boyatmadan önce kullandığımda verdiği nem saçıma yetiyordu.Artik yetmez oldu. Evde stoklarda bir tane daha var diye biliyorum.

*Watsons Bira Özlü Hacim Maskesi: Harika bir maske. Verdiği nem ,hacim .. Çok başarılı. Tekrar tekrar alırım.

 *Le Petit Marseillials Şeftali Kokulu Duş Jeli: Güzeldi.Memnun kaldim.Farkli çeşitlerini de alabilirim.

*Bio True Solüsyon: Her bitenlerimde oluyor genellikle. Memnunum.

*Nuxe Nem Maskesi: Nuxe'ün her ürünü ayrı güzel. Bu maskeyi de severek kullandım.

*Splat Love Diş Macunu: Ahududu ve nane birlikteliği..  Değişik ve ferahlatıcı bir macundu. Severek kullandım ve bitirdim. Şimdi aynı markanın farklı bir çeşidini kullanıyorum. 

3 yorum:

  1. En çok Naturalse şampuanı merak etmiş olabilirim! Elimdekiler bittiğinde ve satılan yer bulduğumda denemek için aklıma yazdım. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Nuxe, splat,le petit, bio true ve revox benimde kullandığım ve beğendiğim ürünler. Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!