16 Temmuz 2018 Pazartesi

#zehraylayazamerhaba Etkinliği Sponsorları Part#1


2012 yılından beri beni hep destekleyen ve yeri bende ayri olan Splat firması ilk etkinliğimde de beni yalnız birakmadi. Herbirimize hassas disler icin Ultracomplex dis macunu ve agiz calkalama suyu gonderdiler.Tesekkur ediyorum.



#naturelse firmasının ürünlerini daha once hiç kullanmadım. Biberiye özlü ince telli ve zayıf saçlar için olan bu şampuan SLS,SLES,Paraben ve silikon içermiyor.  Minik 30ml boyutlarda 5er adet göndermişler. Teşekkür ederim. 


Herbaderm daha once yüz yıkama jelini kullanıp sevdiğim bir marka. Etkinliğime renk acıcı leke kremi ve torba ve morluklara karşı krem ile destek oldular.


Doğal Ambar 11 bitki ozlu şampuanlarıyla etkinliğimize dahil oldu.



At kuyruğu şampuanıni senelerdir severek kullandığım ve gözüm kapalı tavsiye ettiğim Revox etkinliğimize boyalı saçlar için renk koruyucu şampuan ile destek oldular. Bana ise etkinlik sahibi olduğum için fotoğraftaki tüm ürünleri gönderdiler. Çok teşekkür ediyorum.


Mamacim sitesi dermokozmetik ürün alışverişi yaptığım bir site. Her daim fiyatlar en uygun burada olduğu için ve son kullanma tarihleri de uzak olduğu için dermokozmetik ürünlerimin cogunu yıllardır buradan aliyorum. Etkinlikte her birimize La Roche Posay termal su gönderdiler.


Naturey Organik sitesi alüminyum,alkol ve parfum içermeyen dogal icerikli roll-onlari ile bize destek oldular.


Otacı Bitki Özlü serisinden defne ve zeytinyağı sampuanini gönderdi.



Lrouge ilk defa kullandığım bir marka. Daha önce hicbir ürününü kullanmamıştım. Bizlere propolisli ağız spreyi,deodorant spreyi,yüz temizleme jeli, pembe dudak balmi, dudak dolgunlastici gloss ve alliklarından gönderdiler.


Prozinc sac bakım ürünleriyle ünlü bir marka. Çeşitli ürünleri ile etkinliğimize renk kattılar.


Hccare her birimize sac tipimize göre şampuan ve makyaj temizleme suyu gonderdi. Bana ekstra olarak çok sevdiğim Ovex'ten de eklemişler.


Sirkelim ile tanidigim bir marka olan Highgenic son zamanlarda deterjan kategorisinde basarili urunler çıkarıyor.  Etkinliğimiz için en başarılı ürünü Sirkelimi ve firin,ocak,aspiratör temizleyicisini gönderdiler.

1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!