25 Haziran 2018 Pazartesi

Sonunda Yaz Geldi!

Yoğun iş hayatının koşuşturmasından stresli okul günlerine kadar eminim herkesin yazı dört gözle beklemek için kendine has bir sebebi vardır. Tatil olsun olmasın, sıcak yaz günleri insanın rahatlaması ve kendini yenilemesi için mükemmel bir fırsat! Bana soracak olursanız, ben elime kitabımı alıp deniz kenarında saatlerce güneşlenmek için sabırsızlanıyorum.

Yazın strese mola veriyoruz, rahatlıyoruz da kendimize bakmayı ihmal etmememiz gerekiyor. Yazı nerede ve çoğunlukla ne yaparak geçirmeyi planladığınıza göre kendinize uygun güneşten koruyucu ürünleri günlük rutininize eklemeniz sizi güneşin zararlı etkilerinden koruyacaktır. Normal makyaj ürünlerinizi ise terlemeye ve suya dayanıklı, aynı zamanda uzun süreli kalıcılık özelliklerine sahip olan ürünler ile değiştirmeniz makyajınızın hava şartlarından etkilenmesine engel olacaktır.
Peki yaz alışverişi yapacağız da nasıl yapacağız?
Her cilt tipi farklıdır, haliyle kullanılması gereken ürünler de kişiden kişiye oldukça farklılık gösterebiliyor. Piyasada her bir cilt türü için onlarca farklı ürün bulmak mümkün. Özellikle de cildinizin hassas noktaları ürün seçerken ekstra dikkatli olmalısınız. Peki diyelim ki ürünlere karar verdiniz, şimdi asıl yorucu kısım yani alışveriş kısmı başlıyor.
Bir maskara bu mağazadan, bir güneş kremi bu eczaneden derken alışveriş de stres kaynakları listesinde yerini alıyor. Size tavsiyem bütün alışverişinizi internet üzerinden tek bir tıkla halletmeniz. Günümüzde hemen her şey internetten halledilebilir oldu. Fakat alışveriş sitelerinin sayısı arttıkça güvenilir ve kaliteli olan siteler bulmak da bir hayli zor oldu. Hangi siteye ne kadar güvenebilirsiniz?
İşte bu noktada da ben devreye giriyorum.

Sizlere yeni alışveriş keşfim Turuncukasa’dan bahsetmek istiyorum. turuncukasa.com anne-bebek, dermo kozmetik ve eczane gibi pek çok alanda 459 farklı markanın %100 orijinal ürünlerini satan yeni favori alışveriş sitem. Hızlı kargoları ve piyasanın geri kalanına göre çok daha uygun fiyatları ile Turuncukasa’da pek çok kullanıcısının favorisi olmuş bile.

Önceki yazılarımda bahsettiğim pek çok ürünü sitede kolaylıkla bulabileceğiniz gibi yeni ürünler keşfetmek için de bulunmaz bir adres. 150 TL üzeri alışverişlerde kargonun bedava olması, yaz özel indirimleri, kampanyalar ve hediye çekleri derken insan kendini kaybediyor. O halde hiç vakit kaybetmeden yaz alışverişinizi tamamlayın, ben çoktan siparişlerimi verdim bile!

2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!