8 Haziran 2018 Cuma

Giyiver.com Alışverişim



Malum ayakkabıya doyamiyorum. Özellikle sneakerlara takıntıya varacak düzeyde tutkum var.
Yeni bir çift sneakers aldığımda kendisine yeni bir oyuncak bebek alınmış kız çocuğu gibi hissediyorum kendimi.Giyiver sitesinde gezinirken kiyafetlerden daha cok spor ayakkabılar ilgimi cekti. Algida secicilik bu olsa gerek.




Vizon süet bir ayakkabi gordum. Işte bu dedim. Tam sepete atacam baktım 38 numarası yok. Üzüldüm biraz ama sonra pudra rengi süet sneakerlari görünce üzüntüm geçti. Şansıma numarası da vardı.


Koyu pembe kumaş sneakerlarin da canlı rengine vuruldum. Tam yazlık dedim ve onu da aldim. Pudra pembe 80tl, koyu pembe 60tl. Ikisi toplam 140tl tuttu. Kargo ücreti odemedim. 
Bence güzel bir alışveriş oldu. Ayakkabılarımı siz nasıl buldunuz? Hangisini beğendiniz?



1 yorum:

  1. Biraz kaba duruyor gıbıme geldı sevemedım renklerı guzel ama onemlı olan senın sana yakıştırman, guzel gunlerde kırlet.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!