30 Nisan 2018 Pazartesi

25 Mart #adadabaharamerhaba Etkinligi


25 Mart #adadabaharamerhaba etkinliği benim icin cok ozel. Neden derseniz cunku benim katildigim ilk etkinlik. Daha once uzun bir sure Antep'te bir koyde yasadigim ve calistigim icin bu tarz etkinliklerden ve ortamlardan uzak kaldim diyebilirim. Şuan Antepten de iyi instabloggerlar çıkıyor ve geçen bir blogger etkinliği düzenlediler.
Ancak benim bahsettiğim dönemde zaten Turkiyede sayılı kişilerdik. O dönemden bu döneme takiplestigimiz kişilerle bu etkinlik vasıtasıyla biraraya gelmek harikaydi.

Mekânimiz Serdivan'da  Kaffa Cafe ve Cikolata idi.


Kumda pişirilen karadut şerbeti ve nefis çikolata ile servis edilen kahveleri harikaydı. 


Etkinlik bittikten sonra bile oturup saatlerce muhabbet edip kahkaha attık.O kadar güzel geçti düşünün.

Bu güzel etkinliği düzenleyen fantagirro ve makyaj_hayatm 'a emekleri ve ev sahiplikleri için çok teşekkür ederim.

Etkinliğe Katılan Bloggerlar:
*Makyaj Deneyimleri
*Gamze Çelikdemir
*Kırık Şemsiye
*Ben,Rujum Ve Allığım...



Ve muhteşem enerjisiyle Lerzan Kara  .



Etkinlik ile ilgili daha fazla fotograf için instagramda #adadamaharamerhaba etiketine bakabilirsiniz.Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!