12 Ekim 2017 Perşembe

Denebunu Eylül Kutusu


Denebunu kutularini biliyorsunuz. Ucretsiz tester kutularinin disinda simdi bir de ucretli kutular satisa sundular. Profilim %100 dolu olmasina ragmen 7 ay boyunca ucretsiz kutu çıkmayınca üyeliğimi sonlandırmayı düşündüm. Bu ay da sansimi deneyeyim öyle karar veririm dedim. Şansıma kutu çıktı.
Açıkçası sasırdim. 7 ay sonra beklemiyordum. Kutunun içinden loreal kil şampuan sample'lari,tchibo tekli kahveler,Colour Catcher Renk Koruyucu Mendil ve tek kullanimlik Hellmann's mayonez cikti. Loreal kil şampuanın büyük boyunu alıp kullandığım için onu biliyorum. Diğerlerini özellikle kahveleri merak ediyorum. 

1 yorum:

  1. Denebunu baya baya fiyaskolara imza attı son zamanlarda, bu yüzden artık kutu çıksa da almayı pek düşünmüyorum... güle güle kullan çıkanları :) sevgiler!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!