23 Temmuz 2017 Pazar

Yurt Dışı Alışverişim


Yurt dışına yaptığım on günlük gezide serbest zaman çok bulamadık.Turla gittiğimiz için onlara uymak zorunda kaldık ve serbest zaman bulup istediğimiz gibi alışveriş yapamadık.Yurt dışında benim asıl yapmak istediğim kozmetik alışverişiydi.Bir tek Viyana'da kısa süreli bir serbest zamanımız oldu.Hemen soluğu bir kozmetik markette(Bipa'da) aldım.Yanıma fondöten,bb krem getirmeyi unuttuğum için Catrice köpük fondöteni alıverdim.4.80 euro.


Yine Viyana'da Douglas'a girdim.Deniz ve yosun kokan bu vücut spreyine bayıldım ve hemen aldım.Fiyatı 17 ya da 18 euro'ydu.

Esans Bosna'dan .Çok temiz bir koku.3 euro.


Takı kutusu Bosna'dan.Gümüş kolye uçları ve sedef küpeler Makedonya'dan.


Eduscho Gala'lar çekirdek kahve Viyana'dan.Diğerleri Bosna'dan.


Karamel ve makaron Viyana'dan,bütün bademli kurabiye tabi ki Kavala'dan.

Bunların dışında kıyafet ve çocuklara çanta,oyuncak gibi hediyelikler aldım.

Benim için harika bir gezi oldu.Zaman zaman fotograflarımı instagram hesabımdan paylaşıyorum.Merak ederseniz oradan takip edebilirsiniz.Sevgiler.

1 yorum:

  1. Allah içinize sindirsin 😍 Biz turla gitsek de Gitmesek de kozmetik için zaman olmuyor 😕

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!