25 Temmuz 2017 Salı

Temmuz Ayı Alışverişlerim


Temmuz alışverişlerimle herkese merhaba!Bu ay yine ayakkabı aşkım coştu.İlk olarak daha önce siyahını kullanıp çok memnun kaldığım Bambi sandaletin platinini Trendyol'dan sipariş ettim.Ancak büyük geldi.İade ettim.Bir numara küçüğünü getirttim.Kalıpları mı geniş neden öyle oldu anlamadım.Normalde 38 giyerken bunda 37 oldu.

Fuşya babeti de çoktandır kolluyordum.Bir türlü indirimde yakalayamıyordum ki nihayet yakaladım.Bu modelin bende tabası ve beji de var.Çok rahatlar.


Inditex grubu markaları indirim yapınca Bershka'dan fileli beyaz sneaker'ları ve bej rengi zincirli çantayı sipariş verdim.Özellikle çantaya bayıldım.Geldiği günden beri kullanıyorum.Farklı rengini sipariş etmek için tekrar bakayım dediğimde sitede göremedim.


Bershka sneakerımın yandan görünüşü.


Inditex grubun bir diğer üyesi Stradivarius da indirime giren markalardandı.Çok zamandır indirime girmesini beklediğim bu bej sneakerlar artık benim!


Gratis'in büyük indiriminden alacaklarımı önceden belirlemiştim.O yüzden elimle koymuş gibi hepsini buldum.Ülkemize yeni gelen Wet and Wild aydınlatıcıyı artık almayanı dövüyorlar biliyorsunuz.Garnier deodorantı da daha önce kullandım,memnun kaldım.Tekrar aldım.


HM online'dan yukarıdaki üç tshirtü sipariş etmiştim.İki günde siparişim geldi.Ancak tshirtler çok bol geldi.Hepsini iade edeceğim.Bir beden küçüklerini sipariş ettim bile.


Procsin geçtiğimiz günlerde büyük bir indirim yaptı.Sanırım 3000 kişi ile sınırlıydı.Merak ettiğim çay ağacı özlü şampuanı ve parlak beyaz dişler diş macununu ikisini birlikte 20 küsüre aldım.


Temmuz ayında aldıklarım böyleydi.

Bunların dışında yine bu ay yaptığım Yurt Dışı Alışverişimi ayrı yazmıştım. Onu buradan okuyabilirsiniz.

Geçen ay neler almışım bakmak isterseniz de buraya bakabilirsiniz.

9 yorum:

  1. beyaz sneaker hastasıyım bayıldım ona güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım hepsini çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  4. Alışveriş yapanların bloğuna bakmayı çok seviyorum :D Güle güle kullanın :)))

    YanıtlaSil
  5. çantaya ben de bayıldım hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Aman allahım bershkanın da online satış sitesi mi açıldı? Çok geri kalmışım ben 😒

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!