28 Nisan 2017 Cuma

Rastgele Ruj İncelemesi #2


Şurada rastgele ruj incelemesi serisini başlatmış ama devamını getirememiştim.Üç ay sonra da olsa serinin devamını getirebildiğim için mutluyum.Bugün yine ruj kutumdan rastgele dört ruj seçtim.İlk yazımda beş ruj incelemiştim.Haliyle uzun bir yazı olmuştu.Bu kez ruj sayısını dörde indirerek hem sizi hem kendimi daha az yoracağım :)


The Pink Ellys Crayon Ruj Fig : Bu markaya zaafım var.Çünkü hangi ürününü alıp kullansam memnun kaldım.Bu krayon kalemi de severek kullanıyorum.Bir kere rengine bayılıyorum.Her makyaja giden bir renk.Renk verişi çok iyi.Rujun yapısıysa mat ama dudağı kurutmayan bir yapısı var.Kalıcılığı orta.Asansörlü mekanizmasıyla kolaylıkla açılıp kapanabiliyor.Kalemtraşla uğraşma derdi yok.Cosmohome mağazalarında,internet sitesinde ve n11 sitesinde satılıyor.

Sleek Matte Me Lip Cream - Petal : Bu yazıyı yazmadan evvel bu ruju likit mat olarak biliyordum.Ürünün üzerini dikkatli okuyunca lip cream ibaresini gördüm.Bu rujun kremsi yapısını açıklıyor. Hemen sabitlenmiyor.En azından diğer likit mat rujlar kadar çabuk sabitlenmiyor.Yapısı da zaten onlara göre daha kalın,kıvamlı.Renk verişi iyi.Tek sürüşte rengi alıyorsunuz.Kuruduktan sonra kremsi yapısı yok oluyor,tamamen matlaşıyor.Instagramda bu ruju paylaştığımda bu serinin pul pul olup döküldüğünü söyleyenler çıktı.Bende pul pul dökülme olmadı ama dudaklarımı çok kuruttu.Kalıcılığı iyi diyebilirim.Gratis mağazalarında satılıyor.

Pastel Daylong Lipcolor 30 Numara: Pastel'in meşhur likit mat serisi ve yeni çıkmasına rağmen karaborsa olan 30 numarası.Bu seri için ne desem nasıl övsem yine eksik kalır.Bir kere yapısı incecik,dudakta hiç ağırlık yapmıyor.Opaklık sorunu yok.Homojen dağılıyor.Renk verişi mükemmel.Kalıcılık zaten iyi.Renk skalası çok geniş.Son zamanlarda bir sürü yeni renk çıktı.Bu serinin tek sıkıntısı ulaşılabilirlik.Pastel'in kendi sitesinde satışı var evet ama indirime pek sokmuyorlar.Gratis'te deseniz hiç bulamadım.Tshop mağazasında ,bir de Eveshop sitesinde bulabiliyorum bu rujları.Özellikle Eveshop güzel indirimler yapıyor.

Replika Kyle Likit Ruj 03 Numara: Bir tanıdığıma La Fera rujlardan al demiştim o da karıştırıp Kyle replikası bu ruju almış.Eşit dağılmama sorunu var.Ancak birkaç kez üstünden geçince o alacalı görüntü azalıyor.Kalıcılığı iyi değil.



Soldan sağa:
*The Pink Ellys Crayon Ruj Fig
*Sleek Matte Me Lip Cream - Petal
*Pastel Daylong Lipcolor 30 Numara
*Replika Kyle Likit Ruj 03 Numara


Fotograftan da anlaşılabileceği gibi soldan ikinci  Sleek Matte Me Lip Cream sağ iki likit mat rujlar kadar çabuk sabitlenmemiş,hala bir kısmı ıslak.


Uzun bir yazı oldu.Buraya kadar okuduysanız siz de büyük ihtimalle benim gibi bir ruj tutkunusunuz :) 

1 yorum:

  1. Pink Elly's Lip Crayon kalemler benim de favorilerim! Fig ve Chestnut renklerine bayılıyorum! Pastel 30 da çok şık bir renk, ama sanki bende çok koyu duracakmış gibi hissediyorum. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!