24 Nisan 2017 Pazartesi

Bitenler #54


Nisan ayı bitenleriyle herkese merhaba.Bu ay neler bitirmişim tek tek bakalım:

*Ogx Biyotin ve Kolajen İçeren Saç Kremi: Bunu alma hikayem çok komik.Viaport'a gitmiştik.Fazla vaktimiz yoktu.Gratis'e girip hemen alacağımı alıp çıktım. Ertesi gün saçımı yıkamaya çalışıyorum ama saçım bir türlü köpürmüyor.O an dank etti.Yoksa sen şampuan aldım diye saç kremi mi aldın Zehra dedim.Evet,öyle yapmışım.Daha önce de kullanıp çok memnun kaldığım Ogx Biyotin ve Kolajen İçeren Şampuanı aldığımı sanıp saç kremini alıp gelmişim.
İlk defa böyle bir şey yaptım.Vakit darlığından dikkatim dağılmış.Ürünü kullanıp bitirdim.Hatta kestim içinde kalan son bir iki kullanımlık ürünü de atacak değildim.Açıkçası muazzam bir yumuşaklık vermedi saçıma. Saçı daha dolgun ve hacimli gösterme vaadi var ama saç kreminde bunu görmedim(Şampuanında gördüm.)Saçıma hafif nem verdi.Ve ağırlastırmadı.Tekrar en azından bilerek alacağım bir ürün değil.

*Restorex Hızlı Uzama Etkili Saç Maskesi: Saçı hızlı uzatmayı vaat ediyor ancak ben saç diplerime maske yapmadığım için bu vaadini gerçekleştirip gerekleştirmediği konusunda bir şey söyleyemeyeceğim.Ancak saçımı yumuşacık ve kolay taranabilir yaptığını,ağırlaştırmadığını söyleyebilirim.Tekrar alabileceğim bir ürün.


*Maria Nila Luminous Color Renk Koruma Şampuanı: Sülfat ve paraben içermemesi,yüzde yüz vegan olması güzel.Fakat fiyatı çok yüksek.Kuru saçlar sevebilir ama benim çabucak yağlanan saçlarımı daha hızlı yağlandırdı.Bu yüzden sevmedim.Renk koruma etkisi için yorum yapamıyorum.Çünkü benim kullandığım küçük boyuydu.

*Koleston Wella Saç Boyası:Kuaförde ombre yaptırdığım saçlarım ertesi gün yer yer turunculaştı,yer yer yeşillendi.Bir hafta öyle gezdikten sonra gidip durumu anlattım.Cila yaptı.Yeşillikler gitti ama turunculuklar çok etkilenmedi.Kuaförün karşısında da hiçbir şeyi beğenmeyen müşteri konumuna düştüm.Ama istediğim gibi yapamadı.İnternetten cila tariflerine bakıp kendim yaptım.Bununla ilgili ayrı bir post yapmak istiyorum.Sonuç olumlu.

*Batiste Xxl Volume Kuru Şampuan:Batiste kuru şampuanlar şuan bence piyasadaki en iyi kuru şampuanlar.Amma velakin her çeşidi öyle değilmiş.Wild ve Original ne kadar başarılıysa XXL Volume o kadar kötü.Neden kötü derseniz bir kere saçı semsert yapıyor.Sıktıktan bir süre sonra saçı taramak çok zor oluyor.Bir daha almam.


*Crystal Sprey Deodorant:Gratis'e özel markalardan olan Crystal 'in roll-on şeklinde olan aluminyum içermeyen deodorantları denemem hüsranla sonuçlanınca bir de bu spreyli olanı deneyeyim dedim.Kokusuz,renksiz,su gibi bir ürün.Tuz içeriyor.Şişe yarılana kadar ter kokusunu önleme konusunda deodoranttan çok memnun kaldım.Ama sonra ne olduysa etkili olmamaya başladı.Bir denedim ,iki denedim yok korumuyor.Ben de kullanmayı bıraktım.

*Ceradolin Yağ Bazlı Losyon:Seramid,bitkisel hiyaluronik asit,argan yağı,pasiflora yağı,kanola yağı ve gliserin içeren mis kokulu bu losyon yazın güneşten yandığımda çok iş gördü.Çok iyi nemlendiriyor.Gerginliği azaltıyor.Çok sevdim.


*Fairy Platinum Bulaşık Deterjanı:Denebunu kutumdan çıkmıştı.Beğendim.

*Seranem Nemlendirici El Kremi: Bu krem de ceradolin losyon gibi dermodolin markasına ait.Glikosil seramidler,argan yağı,shea yağı,zeytin yağı,kayısı çekirdeği yağı,provitamin B5 ve gliserin içeriyor.Ellerimi yumuşacık yapıyor.Dermodolin markasının ürünlerini seviyorum,kaliteli oluyor.

*Artemis Doğal Burç Kremleri / Boğa : Nemlendirmesi yoğun olmasa da kokusunu, kolay emilmesini ,yağlı his bırakmamasını çok seviyordum. İçindeki pompa kısmı kırıldı.Son kalanları kullanamadım. Paraben,alkol,metal ve renklendirici içermiyor.

Nisan ayı bitenlerim bu kadardı. Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık tık.


4 yorum:

  1. Zehra'cım, Batiste'in XXL versiyonu gerçekten çok fena. Saç spreyi gibib ir şey o; ben de malkesef ilk onu almış ve nefret etmiştim. Seranem el kremi aşırı başarılı bir ürün; kayınvalidemin çatlayıp yarılan ellerine en iyi bu krem geliyor. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XXL'yi hiç sevmedim ama Original ve Wild efsane :)
      Seranem el kremi yoğun kıvamlı ve dediğin gibi çok başarılı bir ürün.Dermadolin 'in ürünleri özenli ve kaliteli oluyor.
      Sevgiler.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!