28 Mart 2017 Salı

Mart Ayı Alışverişlerim


Eveshop'un mağazası bildiğim kadarıyla yaşadığım şehirde yok.Sitesinden daha önce hiç alışveriş yapmamış olmama rağmen indirimler cezbetti.Hemen üye olup alışveriş yaptım.Geçen hafta pazar günü oluşturduğum siparişim salı sabahı elimdeydi.Hızlarına hayran kaldım ama daha önce siteyle ilgili olumsuz yorumlar okumuştum.Açıkçası sipariş verirken tedirgindim.Çok şükür ki sorun yaşamadım.Her yerde karaborsa olan Pastel 15 ve 30 numara baya indirimdeydi,kaçıramazdım.
Benefit they're real maskaraya muadil gösterilen Absolute Lashes maskarayı da denemek istedim aldım.Tangle teezer benzeri bu tarak da indirimdeydi.Tangle teezer'ım şuan iki tane var.Swissco tarağım da var.Bu dördüncü oldu.Bu kadar tarağı napacaksın derseniz. Biri annemin evinde ,biri kendi evimde,ikisi de çalıştığım iki ayrı okulda dolaplarımda duruyor. Saçlarım çarçabuk birbirine dolaştığı için gün içinde birkaç kez taramam gerekiyor.


Beni asıl heyecanlandıran alışverişim bir moral bozukluğu esnasında kendimi mutlu etmek için verdiğim makyajsaati siparişim oldu.Kendimi nasıl kaybetmişsem her şeyi almışım.Neler aldım: Models Own Barely There Göz Farı Paleti,Models Own Likit Mat Ruj, Models Own Kajal ,Models Own Aydınlatıcı,iki minik Batiste kuru şampuan.İçlerini merak edenler varsa Instagram hesabımda fotograflarını paylaşacağım.Siparişim çok çabuk geldi.İki günde elimdeydi.Memnun kaldım siteden.Fiyatlarını sitelerinden inceleyebilirsiniz.


Flo online siparişim baya sorunlu geçti.Tam 10 gün bekledim.Sürekli yıllık stok sayımı yapıldığını geç göndereceklerini söylediler.Yurt dışından alışveriş yapar gibi tam on günde geldi.Siyah olan 50,taba 30 TL.


Bu çantayı görünce dayanamayıp ikinciye siteden sipariş verdim.Flodan bir daha asla alışveriş yapmam diyen ben sözümü yuttum.Neyse ki bu siparişim ilk siparişimin aksine çabucak geldi.Taba ayakkabılarımı da çok sevdim.Ayakkabı 60,çanta 50 TL.


Avon'dan yine bir şeyler beğendim aldım.Kontür fırçası ve bu küpeler iyi ki almışım.İkisini de çok beğendim.Kyle rujların fiyatları malum.Replikasını aldım.La fera 'larda da gözüm var.Denk gelirsem onlardan da alacağım.Fırça 10 ,Küpe  9 ,ruj 10TL.


 Hm'den kiyafet alışverişi yaptim. Aldiklarimin içinde beni en mutlu eden şey krem rengi bu kazak oldu. Neden mi ? Kendimi bildim bileli kilo yüzünden hep koyu renklere yoneldim. İlk kez acik renk bir seyi üstümde beğendim. Xxxl ,xxlden L'ye inmenin hafifliği de var üstümde. S'de gözüm yok ama M'ye de dusersem benden mutlusu olmaz.

11 yorum:

  1. Hepsini güzzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cnm hepsi harika

    YanıtlaSil
  3. ilk resimdeki s,yah çantaya bayıldım canım :) aldıklarını güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantalarımın hepsini çok beğendim.
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Zehra'cım, çok güzel şeyler almışsın. Hepsini güle güle kullan! Flo alışverişin sorunlu olmuş ama özellikle ayakkabıları çok beğendim. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakçım teşekkür ederim canım :)
      Ben de öptüm.

      Sil
  5. çok tatlı hepsi güle güle kullan canım .-))

    YanıtlaSil
  6. Çantalara bayıldım. Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!