17 Eylül 2015 Perşembe

Sen Ece Ziyagil'sin Topla Kendini / Ece Ziyagil (Alıntılar)




* Bu gece yapsak tutturma ihtimali yok gibi.O zaman siktir et,zevk için sevişip de adamcağızın spermlerini boşa koşturacak değilim.

* Allahım Fear Factor'deki yılan dolu akvaryuma düşmüş gibiyim.

* Hep beraber yemeğe çıktığımızda çişimden ölsem de arkamdan dedikodu yapacaklarını bildiğimden tuvalete gitmeye korkuyorum yeminle.


* Ego ziyanıyız hepimiz.

* Ulan yine mi yeniktim be,yine mi Selin benden öndeydi?

* İşte o an odadakı herkes bana acıyarak bakıyormuş gibi geldi.

* Zaten bu doktor asistanlarını özellikle ya çok sevimlisinden ya da çok otoriterinden seçiyorlar ki ters bir durum halinde sesimizi çıkarmayalım.

* Ne arızalıydı insanoğlu.İnsanların yakınlaşması için aynı zevkleri paylaşması,aynı yerde çalışması,aynı şehirde yaşaması filan gerekmiyordu.Zayıflığını paylaşırsan gerçekten yakınlaşıyordun,defonu göstermeden,yaranı açmadan kalbini de açamıyordun kimseye.

* İnsanız hepimiz.Bizi insan yapan yamukluklarımızı diğer insanlardan gizlemekten yorgun düşen insancıklarız işte.

* Allah'tan zil çaldı da kendimle kavgamı bitirmek zorunda kaldım.

* İçimdeki mercimek miydi beni kusturan yoksa az önce iş arkadaşlarımın ettiği laflar mı?

* İleride bebeğim büyüdüğünde,"Anne bana hamileyken neye aşerdin?"diye sorarsa "Babana"diyeceğim.

* Ya,hani hamile kalınca kendimi kutsal filan hissedecektim?

* Bir ben miyim azan,azıtan?

* Bazen aynaya baktığımda acaba burnum da mı doğuracak diye düşünüyorum.

* Ben yanında nasıl sakil,nasıl şekilsizim. Fazla kabarıp kabından taşmış muffin gibiyim.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!
Ama lütfen link bırakma.