18 Eylül 2015 Cuma

Gratis Bayram İndiriminden Neler Almalı?


Bayram yaklaşırken Gratis beklenen indirimini başlattı.17-20 Eylül tarihleri arasında sürecek olan indirimde çeşitli markalarda indirimler var.Bu yazıyı hem indirimlerden  hem de memnun kaldığım ürünlerden bahsetmek amacıyla yazmak istedim.



İlk olarak Gosh ile başlamak istiyorum.Gratis tüm Gosh renkli kozmetik ürünlerinde (Beyond Real Length Maskara hariç) %50 indirim yaptı.Aslında markanın denediğim ve okuduğum kadarıyla kötü bir ürününe rastlamadım ama denediklerim/kullandıklarım içinde ben en çok Boombastic maskarayı ve Forever Metalik Göz Farlarını sevdim.

İkinci bir marka olarak albenili ambalajlarıyla gönlümüzde taht kuran,piyasaya sürdüğü her ürünle bizi heyecanlandıran The Balm markası var ki hangi ürününü tavsiye etmezsin deseniz daha rahat cevaplarım.Bu markanın What Is Your Type? Maskarası dışındaki çoğu ürünü önerebilirim.Allıklarını, Mary Lou aydınlatıcısını,Autobalm California Paletini,Far Bazını,Girls Mia Moore Rujunu,ülkemizde yeni satılmaya başlanan Matte Hughes Likit Rujlarını gözüm kapalı tavsiye edebilirim.Bu arada markada %40 indirim var.

Üçüncü marka Himalaya Herbals.Bu markanın diş macununu ve arındırıcı yüz temizleme jelini kullanıyorum.İkisini de sevdim. Himalaya Herbals'ta %40 indirim var.

Bunların dışında şampuan çeşitlerinde %30 indirim ,Gratis kart ile +%10 indirim var.Organix Biyotin ve Kolajen İçeren Şampuan kesinlikle alınmaya değer. Giovanni şampuanlar da temiz içeriği ile her daim önerebileceğim ürünler.

Gratis'te Maybelline ve Pastel markalarında %30 indirim var.
Maybelline Jel Eyeliner ve Pastel Profashion Mat Rujlar benim devamlı kullandığım,elimden düşmeyen ürünler.

Palmolive duş jellerinde %40 indirim var.Naneli Body Butter, Vanilyalı Body Butter,Yılang yılanglı stres karşıtı duş jeli en sevdiklerim.

Bunların dışında saç boyalarında, hijyenik pedlerde ve günlük pedlerdeki %40 indirim değerlendirilebilir.




1 yorum:

  1. bende hala rimel arayışında olanlardanım. Kirpiklerim kısa ve düz olduğu için çoğu rimeli kullanıp atmak zorunda kalıyorum. En son gratiste çalışan bayanın çok övmesiyle gosh un bombastic rimelini denemek istedim. şimdilik iki kez kullanmış olsam da sonucu beğendim gibi bakalım böyle gidecek mi :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!