24 Ağustos 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi:Salicade Kepek Önleyici Ardıç Katranlı Şampuan


Salicade Ardıç Katranlı Şampuanı nette araştırma yaptıktan sonra seboreik dermatitim için eczaneden satın alıp kullandım.Şampuan koyu kahverenginde ve yoğun bir katran kokusuna sahip.
Öyle ki bu koku saçları yıkadıktan sonra da saçta kalıyor.Kokusu uçup gitmiyor.
Bu koku benim için rahatsız edici değil ama çoğu kişiyi rahatsız edecek,astım,nefes darlığı gibi rahatsızlıkları olanları tıkayacak türden.



Şampuan bahsettiğim gibi koyu kahve renginde ve yoğun kıvamlı.
5 etken madde içeriyor.Bunlar ardıç katranı,salisilik asit,ihtamol,phytokeratin ve allantoin.

Prozinc sitesinden alıntı:

Huile De Cade, Salicylic Acid, Ichtammol, Pyhtokeratin ve Allantoin’e sahip aktif içeriğiyle saçlı deri üzerinde oluşan yağlanma ve yoğun kepeklenme sorunlarının çözümüne yardımcı olur.
Huile De Cade:  Ardıç katranıdır, sebum salgılanmasını dengeler ve bakteri yayılımını engeller.
Salicylic Acid:  Kepek önleyicidir ve Keratolitik etkisiyle kabuklanmayı giderir.
Ichtammol:  Keratolitik, sebum dengeleyici, bakterilere karşı etkilidir. Kepek önleyici, katranımsı bir yağdır.
Phytokeratin:  Bitkisel bir keratin türevidir. Derinin Epidermal tabakasının %90’ını oluşturan Keratinositler ile aynı işlevdedir. Deriyi besler, güçlendirir; derinin dayanıklılığının ve esnekliğinin artmasını sağlar.
Allantoin:  Yara iyileşimini hızlandırıcı etkisi vardır. Epitalizasyonu hızlandırır. Ölü hücreleri uzaklaştırır ve yaralı alanı temizlenir. Keratolitik hareketlidir. Cilde yumuşaklık, pürüzsüzlük ve sağlıklı bir görünüm verir.

Şampuanın haftada 2 en fazla 3 kere kullanımı öneriliyor.Fazla kullanımı ters etki yaratabilir.
Bu şampuanı kullanırken diğer günlerde Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otlu Şampuanı kullandım. Salicade'i iki gün üst üste de kullanmadım.

Şampuanı kullanırken 2-3 dakika saçta bekletmek gerekiyor. Böylece saça daha iyi nüfuz ediyor.

Bendeki etkisine gelecek olursak; saçıma hacim kattığını fark ettim.

Saçımı biraz sertleştirdi.Krem kullanmam gerekti.

Zamanla saçta matlığa yol açıyor.Ama bu elma sirkesiyle halledilebilecek bir şey.O yüzden üstünde durmaya gerek yok.

Saçımın yağlanmasını bir tık geciktirdi.Bunu sevdim.

Seboreik dermatit şikayetlerimi de azalttı.En azından o şiddetli kaşıntı olmuyordu.

Bu zamana kadar kullandığın şampuanlarla kıyaslama yapın derseniz şu ana kadar bana en iyi gelen  Vichy Dercos Yağlı Kepek Karşıtı Şampuan oldu. Sıralama yapacak olursam Salicade hemen onun arkasından gelir.

Özetle; Salicade etkisinden dolayı tekrar alacağım bir ürün oldu.


Seboreik dermatit nedir ve seboreik dermatit için neler kullandım yazısı için tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!