25 Ağustos 2015 Salı

Bir Tutam Instagram #9

Instagram günlüklerini her hafta değil de ayda bir yazmaya karar verdim.Her ayın sonunda o ay neler yapmışım,nerelere gitmişim onu anlatacağım.Ağustos boyunca sık sık Kocaeli'ye gittik. Bu fotograf da lunaparkta çekildi.Simay ilk kez bir oyuncağa bindi.Çok da eğlendi.



Nogger Waffle denedim.Evet,biraz şekerli geldi ama sevdim.


Kitap okudum. Tarzımın dışında bir kitap olsa da değişik bir deneyimdi.


Bu fotograf da ailecek yaptığımız bir kahvaltıdan.Ailecek yapılan kahvaltılar çok güzel.Hele bir de krep varsa o zaman daha da güzel oluyor.


Alışveriş yaptık.
Flormar Alışverişinden sonra Addax,Gratis ve yine Flormar alışverişi yapıldı.


Simayımız iki yaşına girdi.
Doğum gününü kutladık. 

Dr Hunter serisinin üç kitabı da okundu. Beckett'ın kurgusunu,anlatımını çok beğendim.
Denk gelirsem serinin dördüncü kitabını da alacağım.




2 yorum:

  1. kocaeline gelmişsiniz bende kocaelinde yaşıyorum hoşgelmişsiniz :)

    krep bizimde vazgeçilmezimiz :) simayınızında yaşı up uzun olsun sağlıklı sıhhatli bir ömrü olsun inşşş

    bloğunuzu takibe aldım eğer ilginizi çekerse bende bloğuma beklerim :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)

      İyi dilekleriniz için teşekkür ederiz:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!