19 Ocak 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Benefit Erase Paste


Bugünkü yazım uzun zamandır kullandığım Benefit Erase Paste üzerine.

Ambalajından başlarsak;
mini mini sevimli bir kavanozda spatulasıyla beraber geliyor. Spatulayla ürünü kavanozun içinden almak daha hijyenik olsa da uygulama öncesi elleri güzelce yıkayıp parmak ucuyla ürünü alıp uygulamak aynı görevi görecektir.


Uygulanışı için;
Göz kremi sürer gibi mini dokunuşlarla sürüyorum. Yalnız Erase Paste diğer kapatıcılara göre çok daha yoğun kıvamlı.Adeta macun gibi. Yapısı kalın ve yoğun.Bu yüzden miktarı iyi ayarlamak gerekiyor.Çok az ürün iki göz altına yetiyor.

Vaat ettiği gibi tek adımda hem aydınlatıp hem de kapatıyor.
Örtücülüğü çok yüksek. Göz altlarında morluk yaşayanlar için ideal bir ürün.

Normalde 3 rengi var.Bendeki orta ton,medium.Kayısı tonlu diyebilirim. Renk bana tam uyuyor.
Uyguladığımda hiç makyaj yapmasam bile sağlıklı bir görünüm kazandırıyor.Yalnız bir iki saat içinde çizgilere dolma,birikme problemi yaşıyorum. Bu da kötü gözüküyor.Eğer sizin de benim gibi yağlı cildiniz ve göz çevreniz varsa siz de aynı sorunu yaşayabilirsiniz.

Buna çözüm olarak miktarı daha az tutup üzerine sabitleyici bir pudra geçiyorum.

Aşırı pigmentli,yoğun kıvamlı,örtücülüğü kuvvetli ve ıslak bitişli bu kapatıcıyı ciddi koyu halka ve göz altı morluğu yaşayan kuru ciltli kişilere öneririm. Erase Paste bu kişilere ilaç gibi gelecektir.

3 yorum:

  1. Uzun zamandır aklımda olan bir ürün olmasına rağmen niye almıyorum bende bilmiyorum. Sanırım ilerleyen günlerde bir şans vereceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin kuruysa ve göz altların problemliyse şans ver derim.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. ne kadara aldınız acaba ?

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!