26 Ocak 2015 Pazartesi

Siliniş / Tess Gerritsen


 Şurada Tess Gerritsen kitaplarından ve hangilerini okuduğumdan bahsetmiştim.Listeye göre Rizzoli&Isles serisinde eksiklerim Siliniş, Sessiz Kız ve Sona Kalan kitaplarıydı. Tess Gerritsen her an yeni bir kitap çıkartmazsa şuan seride okumadığım iki kitap kaldı.

Gelelim Siliniş'e;


Morgta gözlerini açan ölü sanılan bir kadınla karşılaşan Maura kadını hemen hastaneye yetiştirir.
Hastaneden kaçmaya çalışan kadın kendisini engellemek isteyen güvenlik görevlisini öldürür ve hastanede bir odada bir grup insanı elinde silahla rehin alır.Rehinelerin içinde doğum yapmak üzere olan dedektifimiz Rizzoli de vardır. Kadın ne konuşuyor ne de ne istediğini söylüyordur. Aşırı derece de gergin ve öfkelidir.

Rehineci kadın ne istiyordur?

Rehineler oradan sağ çıkabilecekler midir?

Kadını sakinleştirmek mümkün olacak mıdır?


Rizzoli Isles serisinde genellikle bir veya birkaç cinayet olur ve dedektifler katili bulmak için iz sürerler. Bu süreç benim için çok daha heyecan verici. Rehine konusu beni çok çekmedi.
Yine de seriyi bozmamak adına okunabilir.



2 yorum:

  1. tess'in kitaplarını severima ma buunu okumamıştım yorumlarını görmem iyi oldu ,eline sağlıkcnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin 5.kitabı.Bu kitap beni çok heyecanlandırmadı ama maksat seri tamamlansın:)
      Okuduğun,yorum yazdığın için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!