25 Ocak 2015 Pazar

Bitenler #28


Ocak ayının bitenleriyle herkese merhaba!

1.Yves Rocher Saç Onarıcı Yağ : Resmen hastayım. Kokusu, yumuşatması,saçı ağırlaştırmaması, silikon ve paraben içermemesini seviyorum.Yenisi açıldı bile.


2.Avon Advance Techniques Fas Argan Yağlı Saç Maskesi:
Bu ikinci biten tüpüm.Tekrar tekrar alabilirim.

3.Lee Stafford Hacim Veren Saç Kremi: İçeriği hiç temiz değil ama gerçekten hacim verdi.
Tekrar almam.



4.Loreal Mythic Oil: 15 ml deneme boyu olan bu ürün oldukça yoğun kıvamda.
HC OVEX'e yapı,koku ve etki olarak çok benzettim. OVEX'e göre daha konsantre.Benim saçlarım uzun ve gür.15 ml ürün 2 kere kullanıma yetti. Avokado,argan ve üzüm çekirdeği yağı içeriyor., Yumuşacık yaptı saçlarımı.Sevdim.Ama tam boy fiyatı çok pahalı.

5.Flormar Jumbo Kalem Far: Tavsiye üzerine koyu yeşilini,siyahını ve koyu mavisini almıştım.
Siyahını severek kullandım.Bitti.

6.HC OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi: Aşığım buna.Kullandığım en en iyi maske.Keçeleşmiş saçlar bile yumuşacık , ipek gibi oluyor.200 ml tam boyunu daha önce bitirmiştim.Daha küçük olan bu 50 ml ürünü de severek kullandım.

7.Rexona Bamboo Sprey Deodorant:
Rexona Shower Clean kadar iyi korumadı beni.Tekrar almam.


8.UDV Reve de Varens Parfüm: UDV parfümleri fiyat performans açısından çok başarılı.
Bu parfümün de yedeği açıldı.

9.Ecowell Organik Tonik: Lilakutu satın aldığımda içinden çıkmıştı. Tek kelimeyle mükemmel bir tonik.

10.Johnsons Baby Islak Havlu: Yeterince ıslak değildi.Komiliyi ve Freshn Soft'u daha iyi buluyorum.


Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.

6 yorum:

  1. UDV nin kokusu çok güzel bende şuan kullanıyorum. Performans fiyat bakımındanda başarılı olunca diğer ürünlerini deneme isteğim oluştu. ovex maskeyi bende severek kullandım. Argan maskesinin annem canavarı .. 1-2 kere denedim belki ama evde bir kutu bitip diğeri açılıyor. Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UDV kesinlikle hem uygun fiyatlı hem de kaliteli. Ben de tüm ürünlerini denemek istiyorum.
      OVEX'e hastayım.Kullandığım açık ara en iyi saç maskesi.

      Sil
  2. Ecowell'in bu toniğini ben de severek kullandım.

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher yağı çok merak ediyorum elimdekiler bitince deneyeceğim mutlaka. Ecowell'de gerçekten çok güzel bir ürün. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher Saç Bakım Yağını mutlaka dene derim. Ben ikinci şişeyi açtım.Çok seviyorum.
      Sevgiler.:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!