15 Şubat 2014 Cumartesi

Tag: Sevgililer Günü

Güzel bir geceden herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde Rengarenk Daphne Sevgililer Günü konulu mimle beni tag'lemiş.
Teşekkür ederim beni hatırlayıp mimlediği için.
Geçelim sorulara:


1.Sevgililer Günü sizin için önemli mi?
Olsa da olur olmasa da..


2.İyi sevgili tanımı sizce nasıl olmalıdır?
Güven çok önemli.Güvenilir,güvenilir,güvenilir...
Sonra diğer özellikler gelir zaten. Ayrıca iyi bir arkadaş da olmalıdır sevgili.
Sevincini,üzüntünü paylaşabileceğin,seni anlayacak biri.



3.Eşiniz ya da sevgiliniz bugünü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
Zaten sevgililer günü kutlama alışkanlığımız olmadığından bu günü pek önemsemiyoruz.

4.Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
İlla bugün değil ama herhangi bir zaman bana Lancome La Vie Est Belle Edp alınsa dünyalar benim olur.

5.Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Hediyeleşmelerimizi bu günle sınırlandırmıyoruz.

6.Sevgililer gününü nasıl kutlamak isterdiniz?
-

7.Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?
İstiyorlarsa neden kutlamasınlar ki?

8.70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş olduğunu görseniz ne düşünürsünüz?
Bu durum beni gülümsetir,mutlu eder.


Mimi kim yapmak istiyorsa yorum bırakabilir.
Sevgiler..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!