14 Şubat 2014 Cuma

Ürün İncelemesi: HC OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi


Uçları aşırı kuru,dipleri çabuk yağlanan saçlarıma kullandığım seboreik dermatit şampuanları saçımı iyice kuruttu.Hem röfleden hem de tedaviden özellikle saçımın uç kısımları taranamaz hale gelmişken OVEX imdadıma yetişti.


Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi olarak sunulan bu formül isminin hakkını vererek yıpranmış,işlem görmüş saçı güzel bir şekilde nemlendiriyor ve onarıyor.

Keçeleşmiş saçlar bile yumuşacık , ipek gibi oluyor.

En sevdiğim yanıysa nemlendirirken saçı sönükleştirmemesi,ağırlaştırmaması.

Kullanımı şu şekilde:


Önemli püf noktası saçı çok fazla durulamamak ve tüm ürünü saçtan çıkarmamak!

Hacmini kaybetmeden onarılmış sağlıklı, parlak saçlar gerçekten mümkünmüş.

Haftada 2 kere kullanılabilir.Daha fazlasına gerek kalmıyor çünkü etkisi uzun süre devam ediyor.

Ayrıca az miktar ürün yeterli oluyor.

Sizin de maşadan,düzleştiriciden,güneşin yakıcı etkisinden,boyadan,işlemlerden saçınız yıprandıysa OVEX'i öneriyorum. İlk uygulamada bile farkı göreceksiniz.





* Basın ürünüdür.Görüşlerim objektiftir.

7 yorum:

  1. süper faydalı bir yazı oldu bu bana yakında bu maskeyi kullanıma açacağım çünkü.. sen yazmasan ben dibine kadar durulardım bunu saçımdan..

    YanıtlaSil
  2. Benim saclarimda boyadan yandi tam benlik o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o boyalar..Boyasan bir dert , boyamasan ayrı dert.

      Sil
  3. Sen beğenmişsin, ben de bir deneyeyim o halde:) Bakalım nasıl olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın.Sonuçlarını bizimle paylaş olur mu?

      Sil
  4. Tam sonbahara girdiğimiz şu günlerde kesinlikle almalıyım!!!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!