24 Aralık 2013 Salı

Yves Rocher Yeni Altın Vanilya Serisi Alışverişim


Geçtiğimiz haftalarda Yves Rocher'nın yeni yoğun vanilyalı bir seri çıkardığını duyunca soluğu mağazada aldım.Yalnız yeni seri mağazada yoktu.Ben de eve gelince Yves Rocher'nın kendi sitesinden sipariş verdim.
Vanilya kokusunu çok sevdiğim için büyük boy 750ml duş jeli ve aynı serinin mumunu sipariş ettim.


Happy Hours'a denk geldiğim için bu ruj da hediye geldi.
30 TL'lik alışverişe ruj hediyeydi.

Duş jeli 20.90 + mum 11.20 +kargo 5 TL
37.10 TL'ye gelmiş oldu tüm siparişim.

Genel olarak alışverişimden memnun kalsam da yeni duş jelinin  bu duş jelinden bir farkını göremedim. Bana kokusu daha yoğun gelmedi.
Yine de aldıklarımdan çok memnun kaldım.
Çünkü vanilya kokusuna bayılıyorum.

Sevgiler.


12 yorum:

  1. yeni yilda saglikla,mutluluklaaa kullan:)

    YanıtlaSil
  2. gulegule kullan canım ruj da harika gorunuyor:)
    mimledim seni bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemincim.Mimi de en kısa zamanda yapacağım:)

      Sil
  3. seviyorum yves rocheri gelen dusch jellerini bitirmedim daha. bitirince yaza yine getitirecegim en cokta lavantaliyi sevdim.
    birde makadamia li d.jelini. sevgiler
    petrolmavilim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'ın her bir ürünü beni benden alıyor:)

      Makademya fındıklısı da eminim çok hoş kokuyordur:)

      Sil
  4. güle güle kullan :) ben bu mumları çok merak ediyorum. yanarken belirgin olarak kokusunu veriyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)

      Uzun süre yakmadım.Yaktığım süre boyunca da çok belirgin koku vermedi.
      Normal hafif vanilya kokusu yayıyor.

      Sil
  5. Güle güle kullan, mumları güzel mi? Yeni yıl için alsam mı diye düşünüyorum da :)
    cadininikizi

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)

      Mumun boyutu normal mumlara oranla küçük.
      Yine de kokusu hoş.Vanilya seviyorsan al derim.

      Sil
  6. Güle güle kullaan canım ;) Ben de geçen hafta mağazaya koştum bu seriye bakmak için,ufak boy parfümü varsa alacaktım ama sadece büyük boyunu üretmişler ve yeniyıla özelmiş. Sonra kalkacak sanırım satıştan. Güya bu serinin vanilyası daha yoğunmuş evet,ama ben de pek fark göremedim.Tabi yine de güzel kokusu biz vanilya aşıkları için <3 :) Mumuna bakmamışım yahu,keşke alaydım ondan. Yaktın mı,güzel koku yayıyor mu ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özgecim:)

      Ben de pek fark göremedim diğer seriyle ama zaten ötekinden alacaktım.
      Bir değişiklik olmadı yani benim için.
      Yukarıda yorumlarda da dediğim gibi mum güzel ama aman aman bir koku yaydığını duyamadım.
      Belki biraz daha yakıp denemem gerekecek.

      Sevgiler.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!