8 Kasım 2013 Cuma

Yves Rocher Vanilyalı Duş Jeli


Blogumu sürekli okuyanlar vanilya kokusunu ne kadar çok sevdiğimi bilirler.
Yves Rocher'nın bu duj jeli de muhteşem vanilya kokusuyla en sevdiklerim arasında.
Kıvamı oldukça yoğun olduğu için çok az bir miktar ürün tüm vücudu yıkamaya yetiyor.
Kokusu ise uzun bir süre tende parfüm gibi kalıyor.


İçeriğinde paraben yok. Tüm içeriği de yukarıdaki gibi.

Çok sevdiğim bu duş jeli 400 ml 19.90 TL
Ama bazen indirime giriyor.

En yakın zamanda yedekleyeceğim ürünlerden.

Vanilya severlere şiddetle önerilir.

Sevgiler:)

6 yorum:

  1. vanilya ve hindistan cevizi dedi mi ben bitiyorum, bayılıyorum ikisine de

    YanıtlaSil
  2. vanilya kokuyorsa hemen alır denerim :-))

    YanıtlaSil
  3. Ben bu jeli kullanıyorum tek kelimeyle harika.Vücutta kalıcı bir kokusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi:) evet ,kokusu baya parfüm gibi kalıyor.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!