7 Kasım 2013 Perşembe

Karışık Alışveriş


Tekrar bir alışveriş yazısıyla merhaba!Alışveriş yazılarını hem yazmayı hem de okumayı seviyorum.
Alışverişlerimi fikir verir düşüncesiyle fiyatlarıyla paylaşmayı seviyorum.
İlk alışverişim bugünkü Watsons gezimden.
İntim mendiller 2x10 6.90 TL.
Tokaların pakedi 7.90 TL.
Bu markada ikinci ürüne %50 indirim vardı.Yani 2.si 4TL'ye gelmiş oldu.

Tokalar toplamda 12 TL tuttu.
                  Nikel içermediklerinden ve çok şık durduklarından almadan duramadım.



İkinci durağım Gratis oldu. Dove 'un deodorantlarını seviyorum.
Beauty Finish'i de deneyeyim dedim.7 buçuk TL.
Çok memnun kaldığım Emily 201 nolu kalemden sonra yakın bir renkolan 207 numarayı aldım.
1.80 TL.


Ve son olarak marketten ıslak mendiller aldım.90'lı Komili 3TL.
Fresh'n Soft 2.90 TL.

Aldıklarım böyleydi.
Sevgiyle kalın.





6 yorum:

  1. Keyifli bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan.dove kokusu nasil?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Çok soft,çok hoş bir kokusu var.

      Sil
  3. Tokaların pek şık :) hayırlı olsun tatlım,güzel günlerde kullanmalar +

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!