6 Ağustos 2013 Salı

Watsons'tan Neler Aldım?

Watsons bayram indirimini boş geçirmedim tabi.
Önceden almak istediklerimi kafamda netleştirdiğim için kendimi kaybedip her şeyi almadığım için mutluyum.
İçerik kontrolünden geçirdikten sonra işte bunları aldım:

1.Superdrug Cucumber Cooling Mask:
Ölüdeniz mineralli ve salatalık özlü yatıştırıcı ve serinletici maske.2 TL.

2.Rice Stem Cell Vitamin B3 Facial Mask:
Watsons Pirinç Özlü ve B3 Vitaminli Yüz Maskesi.5 TL.

3.Camellia Stem Cell Vitamin F Facial Mask:
Japon Gülü Özlü ve F Vitaminli Yüz Maskesi. 5 TL.

4.Superdrug Vücut spreyi - Lusty :
Bir alana bir bedava kampanyası vardı.Çok uyguna geldi.4TL.

5.Watsons Gül Kokulu Islak Mendil:
Watsons'ın limon kokulu mendillerini çok beğenince farklı bir kokusunu da alayım dedim.Üçlü paket 3TL.

6.Loreal Balmy:
Almazsam olmazdı:) Max Factor'le arasında gidip geldim.Sonunda Loreal'i seçtim.
22 buçuktan 15 TL'ye indi.

7.Maybelline Master Drama Göz Kalemi:
Çok ama çok seviyorum.Simsiyah kalıcı bir kalem.18TL'den 9 TL'ye düştü.

8.Testerlar:
Down Under Şampuan ve Elseve'in yeni çıkan yağının numunesini atmış kasiyer bayan poşetin içine.

Güze bir alışveriş oldu.Tam da istediğim ürünleri aldım.
Siz neler aldınız?

14 yorum:

  1. bende Loreal fondöten,Aussie maske&saç kremi,stay matte,mud therapy maske ve siyah nokta bantları aldım :)
    Sende güle güle kullan canım umarım memnun kalırsın maskelerden :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aussie'leri merak ediyorum.

      Teşekkür ederim canım.Ben bu aralar maskelere taktım:)
      Sen de aldıklarını güle güle kullan.)

      Sil
  2. hepsini iyi günlerde kullan canm:)

    YanıtlaSil
  3. ben indirimden yararlanamasamda listemi hazırladım nasip kısmet :)) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğun yerde şube yok?

      O durum da kötü:/ Dediği gibi kısmet.

      Saol canım.

      Sil
  4. Maskelerin yorumlarını en kısa sürede bekliyorum :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'ten aldıklarımı mı bunları mı kullanayım bilemedim:)

      Deneyip tek tek blogta yorumlayacağım Yasemincim.

      Saol tatlım:)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım:) ben bu seferki indirimden yararlanamadım:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun tatlım iyi günlerde kullan inş...sevgiler:**

    YanıtlaSil
  7. max factor fondöten,stay matte,rimmel london bronzer,loreal pigmentli far,loreal concealer,maybelline far,bioblas şampuan=)
    bugün gratisten de niwea roll on,allık fırçası,tha balm aydınlatıcı we kalyon oje aldım
    bol makyajlı günlereee=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh sen de baya şey almışsın:)

      The Balm aydınlatıcı muhteşem.Çok seviyorum.

      Aldıklarını güle güle kullan.
      Yarın Gratis'e gidersem sonuçlarından korkuyorum:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!