5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu Hafta Ben #3

Bu hafta (yani geçtiğimiz hafta:)) neler yapmışım bakalım:)


Luna ile profiterol yapmaya çalıştık.Açıkçası bu kadar iyi yapabileceğimizi düşünmemiştim:)
Bunu da başardık:D



Birlikte AVM'ye gittik.Watsons ve Kahve Dünyasından alışveriş yaptım.
Benim aldıklarım:tık


D&R'ye de uğradık.Kitaplar 10 TL'ye düşmüş.


Yine Luna'nın düzenlediği kupalaşma ve kitaplaşma etkinliğine katıldım.Ayın onuna kadar siz de katılabilirsiniz:Kitaplaşma/Kupalaşma Etkinliğimiz

Bu hafta da böyleydi.
Siz neler yaptınız?

Bu Hafta Ben #1
Bu Hafta Ben #2

4 yorum:

  1. Ben yine profiterol istiyorum teyzos :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu hafta ben yazılarını severek takip ediyorum.. Luna ya gidip bakacağım..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemice bir şeyler yazmaya çalışıyorum işte:)
      Beğenmene çok sevindim.
      Sevgiler:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!