16 Haziran 2013 Pazar

10 Ürünlük Neler Bitirdim Yazısı #4


10 ürünlük neler bitirdim yazılarımı severek yazıyorum.
Bu aralar ürün bitirme hızım da iyi.
Bakalım yeni neler bitmiş:

1. Yves Rocher Isırgan Otlu Şampuan:
Yves Rocher'nın şampuanlarını seviyorum.Bu da artan gramajıyla yeni ambalaj.
Severek kullandım.
Ayrıntılı yazısını
isterseniz yazabilirim.


2. Avon Supershock Siyah Jel Eyeliner:
2. ya da 3.'ye bitiriyorum siyah rengini.Çok kalıcı,kolay sürümlü.
En yakın zamanda yenisini almalıyım.
Buradan jel eyelinerların 5 rengini yazdığım yazıyı okuyabilirsiniz.

3. Yves Rocher Moment de Bonheur parfüm numunesi:
Kağıt mendil şeklindeki bu tester parfüm hakkında fikir edinmemi sağladı.
Mis gibi gül kokan bir parfüm.Yves Rocher'nın parfümlerini seviyorum.

4. Bioderma White Objective Day Care Anti-brown Marks:
Geçen sene kahverengi güneş lekelerim çok belirginleşince dermokozmetik bir krem almak istediğimde eczanedeki satış danışmanı bunu önermişti.2 ml'lık tester yorum yapmak için yeterli değil tabi ki..Yine de kullandım.Bu arada güneş lekelerime başka bir krem aldım ve onun etkisini gördüğümü söyleyebilirim.

5. Dove Yoğun Onarıcı Saç Maskesi:
50 ml olan bu maskeyi iki kullanışta bitirdim.Yoğun bir kıvamı var.
Saçlarımı yumuşattı.Güzel kokuyordu.İçeriğinde Dimethicone var.

6. Maybelline Falsies Feather Look Volum' Express Maskara:
Adına yakışır şekilde tüy gibi hafif bir maskara.
Birkaç saat geçince sanki yok oluyor.
Formülü o derece hafif.
Tekrar alacağımı sanmıyorum.

7 ve 8. Avon rujlar:
Yaklaşık 3-4 yıldır benimleler. Artık veda zamanı geldi.
Nude olan Cappucino,tatlı bir pembe olan da Instant Mocha(Bu ruju 2.bitirişim)..Renkleri güzel ama malesef hiç kalıcı değiller.

9. Down Under Argan Yağlı Şampuan Numuneleri:
İki tester saçlarıma yetmedi.Yorum yapamayacağım pek.
Kolay taranmasını sağladığını söyleyebilirim.Bir de maskesiyle aynı kokuda.

10. Nivea Pure & Natural Lotus Çiçeği Kokulu Deodorant:
Alüminyum içermediği için tercih etmiştim.Biliyorsunuz ki bu maddeyi içeren deodorantlar göğüs kanserine neden olabiliyor. Yalnız bu deo ve diğer alüminyum içermeyen deodorantları kullandığımda çok uzun süre koruma sağlamadığını, ter kokusunu önleyemediğini fark ettim.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Biten ürünlerim böyleydi.
Biten yazılarını okumayı da yazmayı da çook seviyorum.Ya siz?

8 yorum:

  1. yves rocherın ısırgan otlu şampuanını yeni aldım kullanmaya başladım bile bence yazısını yazmalısın çok güzel bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski ambalajındayken ısırgan otlu şampuanın yazısını yazmıştım.Bu da yazılabilir:)

      Sil
  2. yves rocher hala denemediğim markalardan.doğal bitkisel içerikli ürünlerin kokularından hoşlanmıyorum ben belki de ondandır henüz tanışmadığım :) kokusu nasıldı ?

    çekilişim var bloğuma da beklerim
    http://aycelcehayat.blogspot.com/2013/06/cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi öneririm.Öyle ki ben bu markanın müdavimlerindenim:)
      Şampuan evet bitkisel kokuyor ama baymıyor insanı.Hoş ferah bir bitki kokusu bu.
      Çekilişinize de geleceğim.
      Sevgiler..

      Sil
  3. 10 gün 10 gün işi ilerlettin bravo vlla gelsin yeniler,yada hazırdaki kullanılmaya müsait ürünler gelsin (: Bugün yvesden saf argan yağı aldık annemle umarım memnun kalırız.Down underın testerını daha çok vermelerini tercih ederdim ama ne yazık ki ben istedim ve bir taneyi zor aldım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gün değil,10 ürün canım.
      Stokta kullanılmayı bekleyen çook ürün var.

      Sil
    2. 10 ürün pardon canımya:( gün ürün karıştırmışım yazarken :)
      Gelsin ozaman onlarda yakında,bakalım okuyalım zevkle.

      Sil
    3. Olur öyle:)
      Bittikçe yazıyorum.Sevgiler:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!