3 Ekim 2012 Çarşamba

Maybelline Falsies Feather Look Volum' Express Maskara


Şuradaki yazım defalarca görüntülenince daha detaylı bir post yazmanın vakti geldi diye düşündüm ve yazmaya koyuldum.
Burada aldığımı söylediğim maskarayı bir aydan fazladır kullanıyorum.
Yorumlamak için yeterli bir zaman diye düşünüyorum.


Maybelline bu maskarayı ilk jel maskara olarak piyasaya sürdü.
Yapısı jel olduğu için hiç ağırlık yapmıyor.
Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor.
Formülü baya hafif anlayacağınız.
Maskaraya adını veren minicik, ince ince tüyleri var.
Bu da kirpikleri daha dolgun göstermeye yardımcı oluyor.
Akma, bulaşma yapmaması da cabası.

Bir de maskaranın fırçasının oldukça esnek olduğunu söyleyebilirim.
Görselde de fark edeceğiniz üzere bir çıkıntı var.
Ordan istenildiği şekilde eğilip bükülebiliyor.

Gratis ve Watsonslarda 18tl'ye satışta..





4 yorum:

  1. guzel bı urunmus denemek lazım:)
    mımledım senı bu arada,sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Bu rimeli gerçekten çok övüyorlar ben de elimdeki biter bitmez bundan alacağım ayrıntılı açıklamaların için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Biricit, mimi cevapladım canım:)

    YanıtlaSil
  4. blogdayaparimkariyerde,
    rica ederim:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!