5 Nisan 2013 Cuma

Essence Oz The Great And Powerful EyePencil No:01 Fragile But Feisty


Geçenlerde Gratis alışverişimi yazdığımda Essence'in bu kalemi merak edilmişti.Ayrıntılı yazacağımı söylemiştim.Gelin görün ki iş yoğunluğundan hemen yazı giremiyorum.
Fırsat bulur bulmaz fotograf çekip post hazırlamaya çalışıyorum.
Bu akşam fırsatını bulduğum için hemen başlıyorum kalemi anlatmaya:

* 'Oz The Great and Powerful' koleksiyonuna ait olan bu kalem tam
yazlık mint yeşili/su yeşili diye tabir edebileceğimiz yeşilin çok açık bir tonu.

* İçerisinde çok hoş altın sarısı ışıltılar mevcut.

* Klasik kalemtraşla açılan kalemlerden.
Pratik olması açısından asansörlü olmasını tercih ederdim.

* Kalemin kalıcılığı alıştığımız Essence göz kalemlerinin kalıcılığına göre daha az.
Mesela I Have a Green bu kaleme göre çok daha kalıcı.

* Krayon tarzında oldukça yumuşak yapıda.

* Fiyatı oldukça uygun.
Gratislerden 5 TL'ye satın alabilirsiniz.


Rengi çok hoş değil mi?



2 yorum:

  1. Essence hakkında ciddi şüphelerim olan bir marka. Böyle yazılara denk geldikçe pür dikkat inceliyorum:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence ürünleri hem uygun hem de renkli olduğu için çok seviliyor.
      Ben de standına baktığımda eli boş dönmeyenlerdenim.
      Alacak bir şey illa ki buluyorum:)

      Sevgiler

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!