17 Eylül 2012 Pazartesi

Essence Longlasting Eye Pencil - I Have a Green


Essence'in Gratis'e geldiğinde almıştım bu kalemi bir kaç ay önce.


Asansörlü olunca e fiyatı da uygun olunca almadan edemedim.
İyi ki de almışım.
Kalem müthiş.
Bir kere asansörlü olması en büyük avantajı.
Kalıcı, pigmenti gayet yoğun, akmıyor, bulaşmıyor.


Fiyatı da uygun.Şaka gibi : 5 tl..:)


 Rimmel Emerald Sparkle'a oldukça benzettim.Dikkatli bakınca Essence'in daha kolay sürülebilir yapıda olduğunu fark ettim.


Bu da swatch'u. 
Kısacası beğenip memnun kaldığım bir ürün oldu.



5 yorum:

  1. Siyahı yada kahverengisi varmı bu kalemin çok güzel gözüküyor yeşili ve mavisi
    http://secretjanjan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Büyük ihtimal vardır canım.
    Bir gratise bakarsın.

    YanıtlaSil
  3. avondada buna benzer kalemler var.memnununm onlardan.Ama bunun rengine bayıldım .benimde hemen koşup almam lazım :)) bloguma beklerim http://pekbilmis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda gidimm gratisee alacağım çok şey ar ama fırsatını bulu gidemiyorum

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!