7 Ocak 2013 Pazartesi

Mini Avon Siparişim


K-1 siparişimde Simply Because parfümün yeni çıkan versiyonundan sipariş verdim.Fiyatı da oldukça uygundu.15Tl olsa gerek. Yazısını ayrıntılı yazarım. 
Color Trend'in önümüzdeki ay çıkacak rujlarından örnek ürün olarak sipariş ettim. Rengi tam kan kırmızısı.
Supershock jel kalemlere de takmış vaziyetteyim.
Hali hazırda iki ayrı rengi vardı.
3 renk daha aldım.

Önümüzdeki ay çıkacak Perfect Kiss Rujun da bir numunesini göndermiş Avon.

Siz bu ay neler aldınız kızlar?

7 yorum:

  1. jel kalemleri ben de gördüm ama glimmerstick ti sanırım bu asansörlü kalemlerini çok seviyorum siyah renginden söyledim, bir de fergie'nin parfümü vardı mor tereddütlü de olsa ondan söyledim ,bir de göz çevresi kremi , baakalım ürünlerim nasıl çıkıcak

    YanıtlaSil
  2. Aycelce Hayat,
    Bunlar Glimmersticklerden biraz daha tombul.Daha kalıcı.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, ben bu ay gelinliğimi aldım, daha ne olsun :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. mes,
    O_o süper. Doğru daha ne olsun.
    Mutluluklar o zaman.:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım.
    İstanbul'dan göç ettikten sonra yani yaklaşık 3 aydır hiç Avon almadım. Ama net kataloğundan bakıp ablama yine sipariş vereyim, özledim Avon paketi heyecanını:)

    YanıtlaSil
  6. jel kalemleri benim de dikkatimi çekti sipariş vermeyi düşünüyorum bir de kırmızı rujun duruşunu merak ettim :) güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. Kimi yorumlara geç cevap yazdığım için kusuruma bakmayın.Sınav haftası olduğu için işlerim yoğun. E okul işlerini halletmeye çalışıyorum.

    okuyan,
    Teş.ederim canımmmm:)
    Ben almadan duramıyorum.Kendim temsilciyim bir de.Bu yıl 10.yılım.Avon candır:)

    BOŞNAK KIZI,
    Jel kalemleri çook beğeniyorum.Öneririm.Kajallar gibi akmıyorlar.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!