6 Ocak 2013 Pazar

Çekmecem Nerede?

Sevgili Biricit beni unutmamış mimlemiş.Çok teş.ediyorum,öpüyorum:)
Mimimizin konusu çekmecelerimiz.Sakarya 'daki evimizde 4 tane çekmecem var ama burda hiç yok. Daha seyyar tarzda yaşama cabasındayım burada:)


İlk fotodaki Tiaras parfümün kutusu teneke olduğundan hayli kullanışlı. Bandanalarımı, küçük takılarımı ona koyuyorum. 
İkinci görseldeki Snoopy'yi tam 7 senedir kullanıyorum. İşimi çok görüyor. 
Son fotoda da Sevgili Birgül'ün gönderdiği kutu:)  Kolyelerim ve tokalarımın bir kısmını da bu kutuya koydum. Bu tarz kutuları değerlendirmeyi seviyorum. Kaplayınca çok da hoş oluyorlar. Bileziklerimi de Takı Ağacıma asıyorum ama artık almıyor ,yamulmaya başladı:) 

Yapmak isteyenleri mimliyorum ben de:) 
Öptüm.

3 yorum:

  1. Bu mim olayları nasıl oluyor yahu :) beni kimse mimlemiyor :)

    YanıtlaSil
  2. seyyar tarza bayıldım canım:) hepsıde harıkalar

    YanıtlaSil
  3. Hayat Paylaşınca Güzel,
    İstersen bu mimi yapabilirsin canım.
    Başka mimlerde de mimlerim artık seni.

    biricit,
    Beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!