16 Nisan 2020 Perşembe

The Balm 'dan Alınası 5 Ürün


Ülkemizde satılmaya başlandığından beri gerek ürün kalitesi gerek ürün ambalajlarının tatlılığı sayesinde The Balm ürünleri vazgeçilmezlerim arasında. Çok sayıda ürününü alıp denedim. Sizler için de öneri niteliğinde bir kolaj hazırladım.
İşte benim kullanıp çok memnun kaldığım top 5 the balm ürünü:

* The Balm Mary Lou Manizer:Harika bir aydınlatıcı. Aynasının olması bir avantaj.Yalnız çok kırılgan. Düştüğünde paramparça oluyor. Çok dikkat etmek gerekiyor.

* The Balm Hot Mama Allık: Nars Orgasm allığa muadil gösteriliyor. 

* The Balm #putalidonit Far Bazı:Kaç tane bitirdim bilmiyorum. Bugüne kadar denediklerimin içinde en iyisi. Farın renk verişini ve kalıcılığını arttırıyor.

* The Balm Nude Tude Far Paleti:Yıllardır vazgeçilmezim bu palet. İçindeki renkler çok kullanışlı.

* The Balm Schwing Eyeliner:Kolay uygulama sağlayan simsiyah bir eyeliner.

Sizin en sevdiğiniz the Balm ürünü hangisi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!